نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. مرداد 1396 - 17:34
تنها آیتم جدید مراسم تجلیل امسال نسبت به سال های گذشته برگزاری این آیین درسالن جدید جلسات فرمانداری گچساران بود که بار دیگر دغدغه های تکراری و عملی نشده خبرنگاران و اصحاب رسانه مطرح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، مراسم گرامیداشت روز خبرنگار هم امروز 18مردادماه، و با حضور جمع کثیری از فعالان رسانه ای گچساران و برخی از مسئولان محلی در سالن جلسات فرمانداری این شهر پشت سر گذاشته شد.

مراسم تجلیل روز خبرنگار درشهرستان گچساران باز هم بر همان مدار و روال کلیشه ای سال های گذشته چرخید و بار دیگر دغدغه های تکراری و عملی نشده خبرنگاران و اصحاب رسانه مطرح شد.

این درحالی بود که تنها آیتم جدید مراسم تجلیل امسال نسبت به سال های گذشته برگزاری این آیین درسالن جدید جلسات فرمانداری گچساران بود که تعدادی از خبرنگاران هم به نمایندگی از دیگر فعالان این عرصه دراین مراسم به بیان دغدغه ها و مشکلات حوزه رسانه پرداختند.

بازهم اولین مشکل مطرح شده توسط اصحاب رسانه گچساران بحث تکراری بیمه خبرنگاران بوداگرچه مسئله مسکن ،مشکلات معیشتی، پایین بودن دستمزد و حقوق خبرنگاران نیز از مشکلاتی هستند که در تمامی این سالها مطرح شده وهمچنان فعالان این عرصه را رنج می دهدکه متاسفانه تاکنون در این رابطه هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته است.

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران نیز در این در آیین با اشاره به اهمیت چرخش مستمر اطلاعات با تلاش بی‌وقفه رسانه ها در عرصه‌های مختلف اظهارکرد: بهبود شاخص‌های زندگی مردم در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در گرو عملکرد خبرنگاران است.

وی افزود:رسانه‌های ارتباطی از یک سو با بیان عملکرد مسئولان دراستحکام نظام مردم سالاری دینی نقش آفرین هستند و از سوی دیگر با تیزبینی و طرح مشکلات مردم زبان گویای اقشار مختلف جامعه هستند.

فرماندار گچساران درادامه امانتداری، شجاعت، دقت و بی‌طرفی را از ویژگی‌های رسانه‌های مورد اعتماد مردم و مسئولان برشمردوگفت:خبرنگاری کار بسیار بزرگ ، مهم و نوعی هنر است که زیرکی و با هوشی را می‌طلبد واصل بی طرفی، پرهیز از سیاسی کاری و تخریب، امانت داری از ویژگی‌های یک خبرنگار است.

امیرحسین نوروزی ،رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران نیزدراین آیین گفت:حمایت از رسانه‌های محلی مانند سایت‌های خبری در اولویت برنامه‌های دولت است.

وی افزود: رسانه‌های محلی بهترین انعکاس دهندگان وضعیت هر جامعه‌ای است که حمایت از آنها ضروری است.

نوروزی اظهارکرد:تمام مدیر مسئولان رسانه‌ها موظف به برقرارکردن بیمه خبرنگاران خود هستند و اداره ارشاد در صورت داشتن بیمه آماده حمایت از اهالی رسانه برای ارائه پوشش بیمه تکمیلی است

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها