نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. مرداد 1400 - 20:25
شهردار دوگنبدان در مراسمی به مناسبت روز خبرنگار، از خبرنگاران و فعالان رسانه این شهر تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، در مراسمی با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهردوگنبدان از خبرنگاران و فعالان رسانه این شهر تجلیل شد.

مسعود ظفری،شهردار دوگنبدان در این آیین گفت:در حقیقت از خبرنگاران  به عنوان چشم بینا و گوش شنوای جامعه یاد می شود، هرچند معتقدم که خبرنگاران می توانند بازوی توانای مدیریت شهری باشند که ایده ها را به مسئولین انتقال داده و در راستای توسعه ، عمران و آبادانی هرچه بیشتر شهر به مجموعه مدیریت شهری کمک های سازنده ای نیز داشته باشند.

وی افزود: یک شهر پویا به دست خبرنگاران ساخته می شود؛بنابراین امانت داری و صداقت هم از رسالت اصلی خبرنگاران به شمار می رود چرا که لازمه نقدهای سازنده و اطلاع رسانی دقیق همان همدلی و همزبانی مدیریت شهری ،شهروندان و اصحاب رسانه را می طلبد.

شهردار دوگنبدان گفت:با این وجود چهار سال از مدیریت بنده در شهرداری این شهر گذشت، و از همه خبرنگاران چه آنهایی که به مدیریت بنده نقد داشتند و چه خبرنگارانی که عملکرد ها هم حمایت کردند، بازهم از زحمات همه عزیزان خبرنگار کمال تشکر و قدردانی را دارم.

وی ادامه داد:انتظار هم این است که اقدامات و عملکردها براساس واقعیت به مردم اطلاع رسانی شود، امیداورم در این دوره جدید مسئولیتم در شهرداری دوگنبدان با همفکری و همدلی همه عزیزان شاهد خدمات بیشتری به شهروندان گچسارانی باشیم.

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها