نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. خرداد 1396 - 11:24
مومنان روزه دار گچساران با دل‌های شکسته و اشک‌ریزان برای مغفرت گناهان ، عزت و پایداری اسلام و رفع مشکلات مسلمانان و سرافرازی میهن اسلامی دعا و خالصانه و عاجزانه در آخرین شب قدر از خداوند کریم ، شفای بیماران را مسئلت کردند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عاشقان ایزد منان و ائمه اطهار علیهم السلام درگچساران در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان با حضور در مساجد، حسینه ها و امامزادگان بندگی و تضرع خود را در برابر ایزد منان نشان دادند و از حضرت باریتعالی پیروزی اسلام ناب محمدی(ص) را خواستار شدند.

شب‌زنده داران گچسارانی در حالی‌که فرزندان خردسال و نوجوان خود را در این مراسمات همراه داشتند ضمن قرآن قرائت کریم ،تا هنگام  سحر الغوث الغوث گویان، دعای جوشن کبیر و اسماء اعظم الهی را زمزمه کردند.

مردم مومن و خداجوی گچساران در سومین شب از لیالی قدر با برسرگرفتن قرآن کریم و توسل به معصومین علیهم السلام با خدای خود راز و نیاز کرده و برای پیروزی مسلمانان دست به دعا و نیایش برداشتند.

مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیز در رثای مولای متقیان حضرت علی (ع) و حضرت سیدالشهدا (ع) ، نوحه خوانی و مرثیه سرایی کردند و اشک حب به اهل بیت رسول خدا (ص) را بر گونه‌های عاشقان امامت و ولایت جاری کردند.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها