نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. خرداد 1394 - 12:56
جوانان گچسارانی همزمان با سراسر كشور در حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری و در راستای زیاده خواهی جنایتکاران آمریکا و اسرائیل به پويش مردمی "ما اجازه نمی دهیم " پیوستند.

به گزارش آفتاب جنوب،همزمان با نزدیک شدن به دور جدید مذاکرات هسته ای و زمزمه توافق هسته ای و نیز در پی زیاده خواهی غرب و مطرح کردن بازرسی از تاسیسات نظامی ایران مردم ولایتمدار، همیشه درصحنه و شهید پرور گچساران در اعتراض به این توهین و جلوگیری از امضاء پروتکل الحاقی و بازدید از مراکز هسته ای  به کمپین "ما اجازه نمی دهيم" پیوستند.

 

جوانان گچسارانی با تشكيل"کمپین ما اجازه نمی دهیم " حمایت قاطع خود را از فرمایشات مقام معظم رهبری و مقابله با زیاده خواهی جنایتکاران آمریکا و اسرائیل در آستانه از سرگیری مذاکرات ، اعلام كردند.

 

کمپین

کمپین

شهداء

جوانان گچساران

رهبری

مذاکرات

پویش مردمی

کمپین

جوانان گچساران

گچساران

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

شرم بر این ملتی که در خواب خرگوشی است...ملت نان به ترخ روز خور
بنازم به غیرت برو بچه های گچسارانی که تو هر حرفه ای که باشند عاشق مملکت و انقلابشون هستند.
جانم فدای رهبر
آنچه راكه به بهاي خون دادن بدست آورده ايم تا اخرين قطره ي خون ازآن دفاع خواهيم كردوما هم اجازه نخواهيم داد خون شهداي عزيزمان پايمال شود،اجازه نخواهيم داد.آيندگان هم بدانند اجازه نخواهيم داد
اجازه نمی دهیم حتی از یک فشنگ زنگ زده ما بازدید کنند، اینها خیال می کنند امنیت اسرائیل به مذاکرات بستگی دارد، کور خوانده اند. هیهات من الذّله

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها