نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. دى 1394 - 23:17
آیا فصل الخطاب بودن کلام رهبری را بپذیریم یا عمل عدم حضور آقای نماینده در مراسم باشکوه 9دی دراین شهرستان و عدم اعلام تنفر به پدید آورندگان فتنه 88را؟!!

به گزارش آفتاب جنوب،حماسه ماندگار و روز تاریخی و سرنوشت ساز  9 دی 88 حرکتی زیر ساختی در تداوم و بازسازی انقلاب اسلامی بود که بعد از 8 ماه تنش و تشنج و درگیری و رویارویی علنی جریان ضد انقلاب علیه مبانی و اصول انقلاب با مدیریت سازمانهای اطلاعاتی جهان غرب و بازیگردانی مهره های تجدیدنظر طلب و بریده از راه و اندیشه امام (ره)اجرا گردید.

 

بدنبال حضور و مشارت حداکثری در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ناکامی جریان سیاسی مدعی اصلاح طلبی با تمسک دروغین به پروژه تقلب آسیب بسیاری به اعتبار نظام وارد آوردند وانرژی عادی و معنوی بسیاری از انقلابیون را گرفتند ،به باورهای جامعه توهین و هتاکی نمودندو سرانجام این مردم آگاه و هوشمند و پیرو ولایت بودند که سیل خروشان و خودجوش "9دی" را به راه انداختند تا ثبات و اقتدار و تداوم انقلاب اسلامی را تضمین نمایند و خود به ماجراجویی اغتشاشگران پایان دادند.

 

حرکت 9 دی به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)خط قرمز نظام است و فتنه گران با هر لباس و هر عنوانی مطرود و باغیان جامعه هستندو امروز هر مدیر و مقام و مسئولی به میزان نزدیکی و دوری (تولی و تبری)از فتنه ،88نزد مردم از شخصیت و کمال تا حضیض ذلت برخوردار می گردد.

 

باید توجه داشت که نمی توان با زیرکی و عبارت کلی از ماجرای "9 دی" به راحتی گذشت  در این رابطه بنده به عنوان یک خبرنگار ، یک شهروند و یک جوان دوستدار انقلاب و رهبری مواضع متناقض و مبهم و مذبذب نماینده گچساران و باشت در مجلس را در این رابطه مدنظر قرار داده ام.که ایشان امسال و نیزدر سال های گذشته هیچگاه در مراسمات 9 دی و یا اعلام مواضع شفاف پیرامون این حادثه مهم را ملاحظه نکرده ام.

 

آقای نماینده در روز 8 دی ماه که بمناسبت افتتاح حوزه علمیه خواهران گچساران حضور یافتند و از آنجا که وظیفه بنده اطلاع رسانی از برپایی و اعلام حمایت مقامات مسئول برای دعوت از مردم و ضرورت شرکت در مراسم "9 دی" یک رسالت محسوب می گردد از ایشان چند بار درخواست مصاحبه و اعلام نظر پیرامون حماسه 9 دی نمودم که ایشان به شدت امتناع نمودند.

 

برای بنده جای تعجب داشت چون ایشان در روز ثبت نام مجدد کاندیداتوری مجلس وقتی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران نظرشان را پیرامون حوادث و فتنه سال 88 جویا شدند؛گفتند:"فصل الخطاب تمام حرف‌هایم منویات رهبری است وتشخیص من در مسائلی از جمله فتنه و انحرافات عمل کردن به فرامین رهبری است".؛ این در حالی است که آقای نماینده از معرفی عناصر فتنه گر و مصادیق این تفکر همیشه به نوعی طفره رفته است.تا اینکه در روز 8 دی ماه 94 هر چه اصرار بر مصاحبه و اعلام نظر پیرامون حماسه ماندگار و عظیم "9 دی" نمودم حاضر به مصاحبه نشد بطوری که عبداللهی معاون مالی حوزه علمیه کشورکه همراه ایشان بودند به شوخی و به نوعی طعنه به بنده گفتند:"مگه لری؟!!!"یعنی ایشان مایل به اعلام نظر نیستند.!!؟

 

آقای نماینده در این خصوص حتی حاضر به شرکت در کمپین "9 دی" نشدندو این در حالی بود که بسیاری از مسئولین از جمله مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد،فرماندارگچساران و رئیس شورای شهردوگنبدان و جمعی دیگر از جوانان و شهروندان گچسارانی به نوعی خود را در این حماسه عظیم سهیم دانستند.««اینجا»»

 

حال این سئوال قابل درک و طرح است که وقتی نماینده گچساران و باشت در مجلس با مطالبه اصلی مردم که گرامیداشت و حرکت در مسیر حماسه 9 دی بوده ،هماهنگ نیست و در طول 4 سال نمایندگی هم بنا بر هر دلیلی در مراسمات برپا شده حضور نداشته ،چه معنایی می تواند داشته باشد؟!

 

آیا فصل الخطاب بودن کلام رهبری را بپذیریم یا عمل عدم حضور در مراسم باشکوه  9دی دراین شهرستان و عدم اعلام تنفر به پدید آورندگان فتنه 88؟!!

 

حماسه باشکوه زمان شناسنامه 9دی ماه 88 نماد عمق و معرفت و بصیرت و عشق و علاقه و وفاداری ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی است که همراهی و همگامی با این مردم سرآغازی تجلی تفکر ناب دینی و دوری از هر نوع نفاق و تناقض و تردید است که برای همه دلسوزان انقلاب شفافیت دفاع از آرمان های امام (ره)و انقلاب و رهبری را به منصه ظهور می رساند.

 

به همین دلیل است که رهبر روشن اندیش انقلاب در اهمیت این روز فرموده اند که امید است که نصب العین همه ما قرار گیرد:"حقیقتا حادثه 9 دی به رخ دشمن کشیدن است ،هم بصیرت در این حادثه موج می زند ،هم موقع شناسی،هم دشمن شناسی،هم مجاهدت و اقدام و فداکاری"

انتهای پیام/م

 

 

دیدگاه‌ها

اینها از همون اول با خان بودند الان هم طرف دار همون تفکرات هستند
جهان داره پیشرفت میکنه بعد تو حرف چهل سال پیش رو وسط میکشی....یه پیشنهاد بهت میکنم:::برو مطالعه کن
افتاب جنوب داری جناحی عمل میکنی..معلومه این سایت داره از طرفی حمایت مالی میشه؛تمام مطالبی میزارید به نوعی یا تهمت با افترا یا علیه نماینده مردم شریف گچسارانه..اگ خدا شناس بودید همچین کاری نمیکردید .
احسنت بنازم واقعا حرف دل ملتو زدی
با این متن پوکوندی ای والله. ..تاجگردون بای بای
مردم کار به این چیزها ندارن مهم این است که تا توانست برای شهر کار کرد و نام گچساران را در کشور بلند آوازه کرد. ...هیچ نماینده ای از اول انقلاب تا حالا به اندازه دکتر تاجگردون برای این شهر کار نکرده...شاید سن شما قد نده برید از بزرگان این شهر بپرسید...الکی هم بهونه نیارید...برای هرکس بد باشه که نیست، برای مدیر این سایت که بد نبوده....پس یه ذره مطالب سایت رو مطالعه کنید بعد نشر دهید.....اجرکم عندالله
با عرض سلام جناب حزب باد میشه بفرمایید تاجگردون چه کاری تا حالا انجام داده که ما نمیدونستیم؟؟؟ کدوم کار ؟؟؟ ماکه تا حالا هرچه دیدیم فقط توجه به اطرافیانش و بوده و بس اونم از شیوه مدیر اداره انتخاب کردنش ی تحقیق کن ببین چندتا از روسای ادارات رو از طایفه خودش انتخاب کرده>>>> انتخاب کردن از طایفه اش مهم نیست مهم اینه که بعضیهاشون الفبای مدیریت رو هم بلد نیستند شدن رییس اداراه کلی گویی دیگه بسه لطفا مثال کارهای انجام شده رو بزنید مثل دولت کلید گم کرده و داس به دست نباشید کو عمل؟؟؟؟؟؟
ملاک ما برای انتخاب مواضع مشخص و محرز از فتنه88 و آشوبگران است و ایشان جناب (تاجگردون) صلاحیت این جایگاه رو ندارن و در هفتم اسفند امسال در عمل پرونده وی را خواهیم بست
به نظر همه مردم شعایر اسلام و انقلاب باید زنده نگه داشته بشه ولی در کنارش برای مردم هم باید کار وعمل صورت بپذیره که الحق و الانصاف دکتر تاجگردون هم در همه سخنرانی هاش همیشه از بیانات رهبری استفاده کرده و هم مرد عمل بوده، جوانان چه اصول گرا و چه اصلاح طلب چیزی فراتر از این از نماینده انتظار ندارن
بروباباجم کن این سایت را فتنه فتنه می کنی مردم دربیشترنقاط کشوردارندازگرسنگی می میرند 9دی چیه دیگه

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها