نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. اسفند 1398 - 10:26
اما این سیل عظیم ملت ، با انتخاب این مجلس انقلابی انتظار دارند به دور از هر گونه کار جناحی و منفعت طلبانه و با بهره گیری از تمام ظرفیت های کشور و با کار تشکیلاتی و منسجم برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در انتخابات دوم اسفند ۱۳۹۸ شاهد کاهش سطح مشارکت جامعه در پای صندوق های رای بودیم که با بررسی عوامل عدم مشارکت مشخص می شود با وجود اثر گذاری تبلیغات رسانه های خارجی ، عوامل دشمن و همچنین برخی احزاب داخلی ، کرونا ویورس و ... مهمترین دلیل ناراحتی این بخش از مردم را باید نارضایتی از عملکرد قوه مجریه و قوه مقننه برشمرد که ترجیح دادند با صندوق رای قهر کنند چرا که حضور و رای خود را بی اثر می دانستند و امیدی به بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی خود نداشتند .

اما جمعیت حاضر پای صندوق های رای پیام قابل فهم تری به مسئولان کشور صادر کردند و آن برگرداندن ریل قانون گذاری کشور به جریان انقلابی است .

همان جریان انقلابی ای که نماینده اش در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶ چنان مورد هجمه و تخریب رسانه های معاند و مخالف داخلی و همچنین جریان رقیب قرار گرفت که نتوانست رای اکثریت ملت رنج کشیده ایران اسلامی را کسب کند و اعتماد بر آمده از رای آن ها باعث تشکیل دولتی فشل و ناکارآمد و غیر انقلابی شد که اکنون همه ملت نتیجه آن را به خوبی لمس می کنیم.

 بنابراین چندی بعد  "آیت الله رئیسی" توسط رهبر انقلاب اسلامی و به عنوان شاخص جریان انقلابی  به سِمَت ریاست قوه قضائیه منصوب شد و چنان تحولی در مدت کوتاه حضورش در این قوه با نگاه انقلابی و روحیه جهادی به وجود آورد که دامنه این تحول نه تنها موافقان وی در سال ۱۳۹۶ را بلکه مخالفان ایشان را به تمجید از عملکردش و انتخاب شایسته رهبر انقلاب اسلامی واداشت .

و اکنون مردمی که پای صندوق رای حاضر شدند با تاسی از همان نگاه رهبر انقلاب اسلامی امام خامنه ای مدظله العالی به جریان انقلابی رای اکثریت دادند تا نتیجه انتخاب خود رای همچون انتخاب آقای رئیسی به عنوان ریاست قوه قضائیه مشاهده کنند.

اما این سیل عظیم ملت ، با انتخاب این مجلس انقلابی انتظار دارند به دور از هر گونه کار جناحی و منفعت طلبانه با بهره گیری از تمام ظرفیت های کشور و با کار تشکیلاتی و منسجم با استفاده از جایگاه مجلس برای حل مشکلات مردم به خصوص قشر ضعیف و حاشیه نشین که بیشترین صدمات را در پس ناکارآمدی و بی تدبیری این دولت متحمل شده اند تلاش کنند و همچون آقای رئیسی با کار جهادی و شبانه روزی روح امید و رضایت مندی در جامعه را دو چندان کنند و اگر این موضوع تحقق یابد می توان برای فتح آخرین سنگر در سال ۱۴۰۰ توسط جریان انقلاب امیدوار بود.

سید سجاد هاشمی

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها