نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. دى 1398 - 9:34
بله شروع عملیات به مقرهای آمریکا در منطقه مصادف با ساعت حمله ناجوانمردانه به سردار دلها بود،او آرام نگرفت تا آسمان تاریک بر آمریکایی ها با غُرش موشکها خواب را از چشمان کاخ سفید نشینان گرفت .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمد رمضانی، فعال سیاسی گچساران در مطلبی نوشت:امروز قدرت و جرئت ایرانی  نام ایران را در دنیا در راس قله های افتخار قرار می دهد.

اگر روزی سرباز آمریکایی در منطقه مورد تکریم و احترام شیوخ عرب و برای حفظ جان سگ آمریکایی کنواسیون در همین کشور می نوشتند و اجرا می کردند،امروز قدرت اسلام و ایران اسلامی به تعقیب و رصد آمریکایی ها افتاده است.

که اگر در انقلاب اسلامی منافع آنها در ایران و بخشی از خاورمیانه قطع شد؛امروز نه تنها منافع آنها در جهان تهدید شده بلکه ایادی منطقه ای و مولود صهیونیست آنها برای حفظ جان خود سعی در بیزاری و فاصله گرفتن از آمریکا را در دستور کار خود قرار داده اند.

یک جمله فرمانده کل سپاه که اگر آمریکا دست از پا خطا کند آنی را که خیلی دوست دارد را با خاک یکسان می کنیم،لرزه بر اندام آنها انداخته است.

آمریکایی که تا دیروز منطقه را خانه دوم خود می دانستند،امروز بدنبال سوراخی برای مخفی کردن و فرار خود هستند.

بله هنوز جسد مطهر چهره ملی سردار سپهبد "شهید قاسم سلیمانی" معمار و نماد مقابله با استکبار در قبر آرام نگرفته بود، تا اینکه سبز پوشان سپاه اسلام و ارتش جمهوری اسلامی با غُرش موشکهای ساخت شهید طهرانی مقدم فرار را بر قرار برای آمریکایی ها به ارمغان آورد.

به یقین ادامه ماجرا به داخل آمریکا کشیده خواهد شد،مردم در مقابل رئیس جمهور دیوانه خود قرار می گیرند و خواهان بازگشت فرزندانشان هستندو نه اجساد آنها.

بله شروع عملیات به مقرهای آمریکا در منطقه مصادف با ساعت حمله ناجوانمردانه به سردار دلها بود،او آرام نگرفت تا آسمان تاریک بر آمریکایی ها با غُرش موشکها خواب را از چشمان کاخ سفید نشینان گرفت .

 سردار دلها بخواب، شاگردان و مریدانت در دنیای اسلام آماده و اشکهایت مولایت را به فرصت تبدیل کرده و ترس بر اندام جباران تاریخ انداخته اند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها