نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. آبان 1398 - 10:47
امروزه نظام جمهوری اسلامی ایران به الگویی برای سایر ملت ها و کشورهای بیدار دنیا تبدیل شده است ؛کاستی هایی در اراده و امید بعضی از مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دیده می شود که باید چشم و امید مسولان در این نظام مقدس به مردم شریف و شهید پرور باشد ،نه به مستکبرین و خائنان به انقلاب و نظام در خارج از کشور .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،علی محمد آقائی فعال فرهنگی و سیاسی گچساران در مطلبی در خصوص جایگاه  13آبان در نظام اسلامی نوشت:سیزدهم آبانماه سال ۱۳۵۸ یادآور حماسه جوانان این مرز و بوم در راه ایستادگی و مقاومت در مقابل مستکبران جهانی بخصوص آمریکای جهانخوار  است واین روز نقطه عطفی است در تاریخ سیاسی ایران اسلامی جهت الگوی کشور های مظلوم و مستضعف دنیا .

در ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳ حضرت امام خمینی رحمه الله علیه   به دلیل سخنرانی بر علیه قانون کاپیتولاسیون به صورت شبانه توسط عوامل شاه دستگیر و تبعید شدند،۱۴ سال بعد در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ دستگیری و تبعید امام خمینی رحمه الله علیه   تاثیر خود را بر رشد و بالندگی فکر های ملت ایران بخصوص جوانان گذاشته و نتیجه می دهد تا جایی که دانش آموزان،این قشر پاک وبی آلایش بر علیه رژیم ستم شاهی تظاهرات و زمینه ای برای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می شوند .

پس از طلوع خورشید انقلاب در سال ۱۳۵۷ و نمایان شدن یکی پس از دیگری توطئه های طراحی شده در کشور و به وجود آمدن مشکلات متعدد در بین سطوح مختلف جامعه ،نوبت به قشر فعال و آینده نگر و آینده ساز مملکت یعنی دانشجویان انقلابی رسید که با استعانت از خداوند متعال و منویات ناخدای کشتی انقلاب به مبارزه با خیانت های سفارت آمریکایی  متجاوز بپردازند .

دانشجویان انقلابی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و کشف مدارک و مستندات از خیانت این سفارت خانه باعث رفع مشکلات متعدد و حرکت سریع انقلاب شدند،امام خمینی رحمه الله علیه  این حرکت دانشجویان را انقلاب دوم نامیدند و دلیل اصلی این نامگذاری امام رحمه الله علیه شکست هیمنه آمریکا در آن زمان بود .

هر چه از زمان وقوع انقلاب فاصله بگیریم  بیشتر پی ببریم که شاخ آمریکا در زمان اوج مستکبری و جهانخواری توسط جوانان دانشجوی کشورمان شکسته شده و از آن زمان به "خودباوری" رسیده ایم.

از جمله توطئه های آمریکای خبیث قبل از انقلاب ، تبعید حضرت امام خمینی رحمه الله علیه ،رگبار دانشجویان و سرکوب مردم می باشد که بعد از انقلاب نیز از خباثت دست نکشیده و به گونه های مختلف در جهت احیای حالت استکباری خود میباشد.

تحریم ظالمانه از بدو انقلاب تاکنون ترفند استکبار و ایادی آنها بوده است وتحریم ها ایران اسلامی را خودکفا و نَفَس آمریکا و هم‌پیمانان را بریده است ؛موشک های ساخت جوانان جمهوری اسلامی ایران معادلات و تعبیر خواب های دشمنان را بر هم زده است .

امروزه نظام جمهوری اسلامی ایران به الگویی برای سایر ملت ها و کشورهای بیدار دنیا تبدیل شده است ؛کاستی هایی در  اراده و امید بعضی از  مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دیده می شود  که باید  چشم و امید مسولان در این نظام مقدس  به مردم شریف و شهید پرور باشد ،نه به مستکبرین و خائنان به انقلاب و نظام  در خارج از کشور .

به فرموده مقام معظم رهبری یگانه سکاندار انقلاب و اسلام حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای:( امروز ملت ایران ،مصمم تر و قوی تر از هر زمان در حال حرکت به سمت اهداف بلند و قله های سعادت است و در صف مقدم این حرکت عظیم ،جوانان قرار دارند ).

جوانان با توکل بر خداوند متعال و خودباوری و سرلوحه قراردادن منویات مقام معظم رهبری آینده انقلاب و نظام را  انشاءالله کما فی السابق  رقم خواهند زد .

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

درود بر جناب دکتر آقایی. مرد شریف و مردم دار
عالی بود انشاءالله جوانان و دانشجویان عزیز و همیشه در صحنه بتوانند آینده ای بهتر برای مملکت بدون اتکاء به بیگانگان ترسیم کنند و انشاءالله نظام قدر جوانان را بدانند و زمینه کسب وکار را برای آنها فراهم نمایند.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها