نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. آبان 1398 - 12:02
مسئول سیاسی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:پیام جمهوری اسلامی به دیگر کشورها این است که به خوبی دوست و دشمن را بشناسید و مردم ما و اکثر مسئولین ما متوجه این موضوع شده اند که آمریکایی ها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ علی ظهرابی؛مسئول سیاسی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در سخنان قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته گچساران با اشاره با جایگاه ۱۳ آبان در نظام اسلامی گفت:روز ۱۳ آبان همچون ستاره ای درخشان بر تارک آسمان جمهوری اسلامی ایران می درخشد که بایدآرمان ها و ارزش های این روز مبارک ،سینه به سینه به نسل های آینده منتقل شود.

وی افزود:اولین رخداد ۱۳آبان که در سال 43 رخ داد تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه بود و در ۱۳ آبان ۵۷ هم رژیم پهلوی به دستور اربابش آمریکای جنایکار تعداد زیادی از دانش آموزان و دانشجویان این سرزمین را به خاک و خون کشیدند و در رخداد بعدی هم تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره)را داشتیم.

ظهرابی درادامه اظهار کرد:در اسناد متعددی که از خود لانه جاسوسی آمریکا بدست آمده، این بود که دشمنان برنامه ریزی برای کودتاهای متعدد برای فروپاشی انقلاب اسلامی داشتند در حالی که درحادثه فتنه ۸۸هم عامل اصلی چنین رخدادی هم سفارت خانه انگلیس خبیث بود.

مسئول سیاسی سپاه فتح استان گفت:امروز دشمن می خواهد با روش های مختلف و با همکاری سعودی ها در منطقه ناامنی ایجاد کنند که باید با هوشیاری چشم فتنه را کور کرد ؛ لذا اگر هر ساله در ۱۳ آبان تجمع و راهپیمایی می کنیم از برکات انقلاب اسلامی است و باید این موضوعات هر ساله باشکوهتر هم برگزار شود.

وی بیان کرد:اختلاف آمریکا با جمهوری اسلامی یک اختلاف بنیادی است و دشمن می خو اهد چیزی از اسلام باقی نماند و فرقی هم ندارد که رئیس جمهور آمریکا چه کسی باشد خواه اوباما باشد و یا ترامپ،بلکه هدف دولتمردان آمریکایی نابودی اسلام و انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد:پیام جمهوری اسلامی به دیگر کشورها این است که به خوبی دوست و دشمن را بشناسید و مردم ما و اکثر مسئولین ما متوجه این موضوع شده اند که آمریکایی ها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.

ظهرابی افزود:آمریکایی ها دنبال نفوذ منطقه ای و ایجاد فتنه ها در منطقه هستند که ایران اسلامی با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب بدنبال ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و در نهایت ایجاد تمدن نوین اسلامی است.

وی درادامه گفت:همه می دانیم که انقلاب اسلامی برکات زیادی را ملت بزرگ ایران اسلامی به ارمغان آورده است و لذا همه باید به نوعی سعی کنیم تا تفکر لیبرالیسم و سکولاریسم آمریکایی در کشور وجود نداشته باشد و همینطور که مردم عزیز با هوشیاری و با بصیرت در برنامه های نظام حضور دارند،بنابراین مسئولین هم باید زندگی مردم وار داشته و نیز گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشند.

مسئول سیاسی سپاه فتح استان تصریح کرد:ملت بزرگ ایران در خصوص آمریکای برون به این نتیجه رسیده اند که هرگز قابل اعتماد نیست درحالی که مردم ما مقاومت و ایستادگی را انتخاب کرده اند و انتظار هم این است که مسئولین کشورمان نیز همپای مردم در این زمینه گام جدی بردارند.

وی افزود:آمریکایی ها معتقدند که آنچیزی که برای دنیاست همان اندیشه لیبرالیسم دموکراسی است،و باید مسئولین ما  همراه با مردم در این خصوص هوشیار باشند و با بصیرت کافی و نیز تبعیت محض از امر ولایت با فتنه های آمریکایی_اسرائیلی_سعودی با اقتدار و عزت مقابله کند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها