نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. آبان 1397 - 13:46
شهروندان دیار بام نفت ایران امروزهمصدا با ملت فهیم و بابصیرت ایران اسلامی باحضور حماسی در تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان و نمایش خشم و نفرت انقلابی علیه استکبار جهانی، باردیگر پایبندی خود را به مواضع اصولی انقلاب و نظام اسلامی نشان دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،راهپیمایی 13آبان همزمان با سراسر کشور صبح امروز با حضور پر شور دانشجویان، دانش آموزان و مردم ولایتمدار گچساران از مرکز شهر (میدان قدس سابق) به سمت بوستان شهدای گمنام این شهر آغاز شد.

امروز همان روزی است که مردم دیار بام نفت ایران در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بار دیگر با گام های استوار به صحنه آمدند تا ضمن تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل، به استکبار جهانی ثابت کنند که با عزم راسخ و اقتدار بیشتر راه انقلاب را ادامه خواهندداد و نسل به نسل این انقلاب را سرافرازانه به صاحب اصلی اش خواهند سپرد.

مردم ولایت مدار گچساران با حضور پر شور و گسترده خود ؛با در دست داشتن پرچم های خوش رنگ و طنین فریاد "مرگ بر آمریکا" ، "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ برآل سعود"یک بار دیگر با ارزش ها و آرمان های انقلاب ، امام راحل و شهداء تجدید عهد کردند.

شور و نشاط در 13آبان

امروز در راهپیمایی یوم الله 13آبان گچساران همه آمده بودندو شور و نشاط دانش آموزان دیروز و دانش آموزان امروز این دیار در کنار هم جلوه های زیبایی از عشق و علاقه مردم گچساران به انقلاب و نظام اسلامی را به نمایش گذاشته بودند.

حضور آگاهانه در راهپیمایی 13آبان

هرچند زن و مرد، پیر و جوان با در دست داشتن پرچم های کوچک کشورمان و به اهتزار درآوردن آنها یک باردیگر صحنه اتحاد،انسجام و همدلی را ترسیم کردند وحضور پرشور افراد کهنسال در کنار کودکان و نوجوانان در راهپیمایی 13آبان امسال گچساران صحنه های زیبا و به یادماندنی خلق کرده بود که می توان روحیه استکبار ستیزی و مبارزه به آمریکای جهانخوار را از حضور آگاهانه و با بصیرت شهروندان این دیار نظاره کرد.

جواب دندان شکن به تهدیدات دشمنان

احمد یکی از دانش آموزان گچسارانی است که از علت حضورش در این راهپیمایی می گوید:امسال با توجه به تهدیدات ترامپ احمق و تحریم‌های ظالمانه‌ آمریکا علیه کشورمان،آمده ام تا درکنار دیگر شهروندان جواب دندان شکنی به این تهدیدات و یاوه گویی ها بدهم.

یکی دیگر از دانش آموزان دراین خصوص می افزاید:شرکت در راهپیمایی 13آبان یک وظیفه ملی و دینی است، چرا که معتقدم انقلاب اسلامی متعلق به ملت بزرگ ایران و همه آزادی خواهان جهان است که همه باید با هوشیاری و درصحنه بودن از آن حمایت کنیم.

تای پای جان از انقلاب دفاع می کنیم

مازیار از جمله دانشجویانی است که در این شهر مشغول به تحصیل است و از دلایل حضورش در راهپمایی 13آبان اینچنین تصریح می کند:امروز ملت بزرگ ایران با حضور پرشور و قاطع خود به استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایت کار نشان داد که ملت ایران مقتدرانه در مقابل نقش ها و توطئه های دشمنان ایستادگی کرده و همچون گذشته از نظام اسلامی و رهبری خود پشتیبانی خواهند کرد.

وی درادامه می گوید:نزدیک به 40سال است که با اتحاد و انسجام از کشورمان و دستاوردهای انقلاب در مقابل هر نوع ظلم و تهاجم دشمنان با اقتدار و عزت دفاع کرده ایم و از این پس هم با جان و دل و تا پای جان هم دفاع خواهیم کرد.

13آبان،پاسخ جریان سازی آمریکایی ها

یکی دیگر از شهروندان گچسارانی ادامه می دهد:امروز مردم آمدند تا جواب جریان سازی ها استکبار را در 13آبان بدهند،آنها دشمن انقلاب اسلامی هستند و طبیعی است که می خواهند اهداف خودشان را به هرروشی تامین کنند،اما ما ملتی هستیم که با فرهنگ عاشورا رشد کرده ایم و دردوران دفاع مقدس حتی یک وجب از خاکمان را به دشمنان ندادیم.

وی می گوید:درست است که این روزها به مردم ما بسیار سخت می گذرد اما اگر مثل همان دهه 60با یکدلی و همدلی رفتار کنیم ادعاهای دولتمردان آمریکایی را خنثی و کم تاثیر خواهیم کرد،باید همچون گذشته از هویت اسلامی و دینی خودمان با اقتدار دفاع کنیم تا بتوانیم از این دسیسه های استکبار سرافراز بیرون بیاییم.

 وحدت گزینه روی میز ملت ایران

یکی دیگر از شهروندان گچساران می گوید:امروز گزینه روی میز ترامپ،رئیس جمهور آمریکا و ایادی استکبار فتنه گری و تحریم ملت ایران است و این در حالی است  که گزینه روی میز ملت بزرگ ایران هم وحدت، انسجام،همدلی وحضور با بصیرت در تمامی صحنه هاست که با همت بلند می تواند آثار تحریم ها را نیز به خوبی کاهش داد.

لحن آمریکایی ها تغییر می کند

وی می افزاید:معتقدم که یوم الله 13آبان موجب رشد و استحکام انقلاب شده است و این یک تکلیف الهی است که همه در این روز بزرگ در تقابل با استکبار جهانی نقش آفرین باشیم و می توان گفت که لحن دولتمردان آمریکایی بعد از روز ۱۳ آبان از ترس کندتر و حتما تغییر خواهد کرد.

13آبان،لبیک دوباره به ولی زمان

حال با این تفاسیر باید باور داشت که سیزده آبان لبیکی دوباره به ولی زمان است تا دیگر فریاد "أین عمار" سر ندهد و دلگرمی دادن امام خامنه ای عزیز است که هر یک از ما عمار تو هستیم و این شعار بیان از آن دارد که مسئولین ما هم باید به دنبال وحدت در سایه سار ولایت باشند و هر یک پاسخ گوی آن جایگاه بوده و نسبت به اخذ تصمیم صحیح با نگاه به توان درون عمل کنند.

خطوط اصلی و جهت عمل توسط ولی امر مسلمین مشخص شده و این وظیفه و تکلیف تک تک مسئولین و آحاد جامعه است که نقش خود را در آن جایگاه به خوبی ایفا کنند و ملت بزرگ ایران اسلامی در یوم الله 13 آبان برای نشان دادن میزان آستانه تحمل خود در مقابل تحریم های ناجوانمردانه غرب با توکل بر حضرت حق و توسل بر ائمه اطهار علیهم السلام با سرلوحه قرار دادن شعار "هیهات منا الذله" باری دیگربه صحنه آمده اند تامشت محکمی بر دهان رئیس جمهور دیوانه آمریکا بزنند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها