نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. آذر 1397 - 9:35
مدیرعامل اسبق نفت و گازگچساران نوشت:انتظار می رود که هر انسان دلسوز و فرهیخته ای منافع مردم را بر منافع، خواسته ها و امیال خویش مقدم بدارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا پاکدل نوشت:حساسیت وتاکید زیاد این روزهای دوستان به مقوله وحدت، مایه خوشحالی و بیانگر آن است که به نیکی پی برده اند بر مردم دیارشان چه رفته است و عزم خود را جزم کرده اند تا طرحی نو بیندیشند. بدون تردید وضع غیر قابل دفاع و غیر قابل تحملِ فعلی، هر انسان آگاه و آزاده ای را مکلف می کند تا به سهم خود برای جلوگیری از تضییع بیشتر حقوقِ مردم، رهایی آنها و استفاده بهینه از فرصتها و منابع شهرستانهای گچساران و باشت، گام بردارد.

اکنون که به دلیل عدم نگاه یکسان به مردم حوزه انتخابیه، انتظار اولیه آنها این است که جریان مردمی تری بتواند یاری رسان آنها باشد، منطق، وجدان، انصاف و شرع حکم می کند که وحدتی واقعی و از روی صداقت و همدلی صورت گیرد تا مردم بتوانند به آینده امیدوارتر باشند.

بنابراین هر حرکتی از سوی هر عزیز یا هر گروهی، چه سهوی، چه عمدی، چه از روی سادگی و حتی دلسوزی، چه از روی سیاسی کاری و فرصت طلبی، چه از روی شیطنت و جوسازی، چه با نشستهای جهت دار به نام وحدت ولی به کام خود، چه با بیانیه و عکس العمل تند از سوی سایر دوستان و یا هر حرکت دیگری که آسیب زدن به وحدت و ایجاد نفاق و تفرق، نه فقط میان نیروهای موسوم به اصولگرایی بلکه میان تمام مردم و جریانهای خسته و ناامید از شرایط موجود، حتی عزیزان انقلابی اصلاح طلب وجریان های مستقل و امیدواری بی دلیلِ جریانِ حاکمِ مسناصل، منفعل و عاجز از دفاع ازعملکردِ خویش، بیانجامد، پسندیده نیست.

انتظار می رود که هر انسان دلسوز و فرهیخته ای منافع مردم را بر منافع، خواسته ها و امیال خویش مقدم بدارد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها