نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. دى 1396 - 17:08
اینکه دوباره فکر کنیم به آمریکایی ها نزدیکتر بشویم تا فرجی بشود این فکر غلطی است ، مشکل فعلی ما اقتصاد است که حل آن برای غرب خطرناک است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،احمد خورشیدی آزاد-به برادران و دوستان شهیدم قول داده ام و پیمان بسته ام دست از حمایت کشورم که به سوی اسلامی شدن در حرکت است برندارم و به همین دلیل یک حرف حسابی دیگه باهاتون دارم واینکه :فکر نکنیم اینها که با با آمریکا و انگلیس بسته اند بتوانند و یا به آنها اجازه داده بشود ایران را آباد بکنند.

  این را باورداشته باشیم که از این نوع آدما کاری برنمی آید در گذشته هم اینگونه افراد به جز پولدارتر شدن خودشون و سپس کشته شدن توسط دشمن کاری ازشان ساخته نبوده و کشوررا هم به بادداده اند.

 و هر وقت اینها سرکار بوده اند ایرانی ها به روز سیاه نشسته اند ، تکلیف خودمان را با اینگونه افراد روشن بکنیم و دندان فاسدرا بکنیم دور بریزیم ، کشورهایی هم که رشد کرده اند به ریاست آدم هایی بوده که گوش به حرف آمریکا و انگلیس نمی داده اند مانند شیااوپنگ در چین ، کمال درویش در ترکیه ، لی کوآن یو در سنگاپور ، ژنرال پارک در کره جنوبی ، ماهاتیر محمد در مالزی ، امیر کبیر در ایران ، و صدها شخصیت دیگر در دنیا.

 اینکه دوباره فکر کنیم به آمریکایی ها نزدیکتر بشویم تا فرجی بشود این فکر غلطی است ، مشکل فعلی ما اقتصاد است که حل آن برای غرب خطرناک است چرا که اگر اقتصاد ایران درست بشه یعنی کالاهایش بازار ۴۵۰ میلیون نفری منطقه را تسخیر بکنه این یعنی " وای بر اقتصاد آمریکا وای بر اقتصاد انگلیس " چون ۳۲ درصد اقتصاد این کشورها در این منطقه تعریف شده ".

 عزیزان من ، منهم مثل شما دنبال حل شغل بچه هایم هستم مثل شما در ایران زندگی می کنم وحتما دلم می خواهد زندگی کم دغدغه ای داشته باشم ودلیلی ندارد از راه های مشکل حل کن استقبال نکنم.

 اما ۳۹ سال است دارم می بینم اینگونه افراد که دل در گرو آنطرف دارند بر دولت دستشون است اما مشکلات ما بیشتر وبیشتر شده ، چون توی این سالها بچه های طرفدار تولید داخل که به جز ۸ سال و ۳ ماه دولت را در اختیار نداشته اند.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها