نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. اسفند 1394 - 17:57
اصلح ترین کاندیدا در گچساران؟
نویسنده: 
نوربخش صالحی
همه کاندیداهایی که از فیلتر شورای نگهبان تایید شدند اصلح هستند ولی در میان این افراد اصلح ترینی نیز وجود دارد و تشخیص اصلح ترین فرد با قوه تعقل و تفکر و خدا را در نظر گرفتن هر انسانی میسر است.

به گزارش آفتاب جنوب،همه کاندیداهایی که از فیلتر شورای نگهبان تایید شدند اصلح هستند ولی در میان این افراد اصلح ترینی نیز وجود دارد و تشخیص اصلح ترین فرد با قوه تعقل و تفکر و خدا را در نظر گرفتن هر انسانی میسر میباشد.

 

 اولین مشخصه اصلح ترین کاندید تعهد و پایبندی به دین مبین اسلام و مذهب تشیع و تسلیم محض ولایت فقیه که در قانون اساسی ذکر شده و وفادارای به نظام جمهوری اسلامی در قول و عمل بوده و اینکه در بزنگاههای حساس سیاسی موضعگیری شفاف داشته باشد و دستش نلرزد و در فتنه های مختلف و شرایط نفوذی دشمن بتواند در مجلس و محافل مختلف از حریم انقلاب دفاع نماید.

 

دومین ویژگی اینکه از طبقه محروم،مستضعف و آشنا به درد قشر ضعیف باشد و بتواند از حقوق همه مردم خصوصاً اقشار آسیب پذیر و پابرهنگان حمایت نماید.

 

 سومین ویژگی اینکه با توجه به اینکه گچساران دارای منابع غنی نفت و گاز است و به جهت بیکاری زیاد در این حوزه نماینده ای میتواند مثمر ثمر باشد که آشنا به حوزه نفت و گاز باشد و درای تجارب و سوابق مفیدی در این خصوص باشد.

 

چهارمین ویژگی اینکه ساده زیست،باصداقت،پاکدست،عملگرا،عامل وحدت همه مردم خصوصاً ترک زبانها و لرزبانها و نیز عامل وفاق و همدلی میان همه مردم حوزه باشد.نماینده ای اصلح ترین است که بتواند پروژه و کارخانه به حوزه بیاورد تا مشکل بیکاری جوانان را حل نماید و اشتغالزایی ایجاد نمایند و به ساخت چهار متر آسفالت،پل،آب کشی،گازکشی،برق کشی و کانال بسنده ننماید.

 

لذا با این تفاصیل و با جمع بندی نتیجه میگیریم که آقای حاج علی پولادی وندا اصلح ترین کاندید حوزه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گچساران و باشت میباشد.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

ای بنازمت یاسر..
پنجم اینکه فردا بارون میاد خیس میشی برف میاد گوله میشی هفتم اینکه از گچساران تا بهارستان راه زیادی هست هفتم اینکهیه دوره کار با جی پی اس حتما برو 12 سال دیگه لازمت میشه

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها