نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. اسفند 1402 - 19:07
همایش انتخاباتی آیت الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عصر امروز همایش انتخاباتی آیت الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حسینیه امام جعفر صادق (ع) گچساران برگزار شد. 

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی در نطق انتخاباتی‌اش در گچساران گفت: از همه‌کسانی که نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان شدند تشکر می‌کنم چراکه حضور در رقابت انتخاباتی و گرم کردن تنور انتخابات احترام به این عرصه سرنوشت‌ساز است. خداوند در آیه‌ای فرمودند اراده کردیم که مستضعفان وارثان زمین شوند و اگر آن‌ها میدان‌دار هدایت بشر شوند انسان‌ها را به سرمنزل مقصود می‌رسانند اما موانع و فقدان اقتضائات گاه این ظرفیت‌ها را مانع شد.

وی افزود: اما روزی خواهد رسید که در سایه حکومت امام عصر (عج) انسان‌ها به این هدف خواهند رسید. لذا ایران اسلامی در عصر ظهور نقش‌آفرینی خواهد کرد؛ بنابراین همه در انتظار حکومت جهانی مهدی موعود (عج) هستند که هر انسانی در آن عصر تمامی ظرفیت‌هایش شکوفا خواهد شد و این حکومت بر پایه توحید و وحدانیت خداوند متعال است و بشر در آن عصر طلایی دیگر شرک نمی‌ورزد و نه رخصت به گناه می‌دهد و جامعه‌ای است که همه به‌سوی توحید می‌روند.

نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امروز در جهان بشریت، گویا هرکسی برای خود مکتبی دارد پس این مسیر هم‌تغییر می‌کند و آنگاه‌که مهدی موعود (عج) قیام کند عقل‌ها به کمال و اخلاق هم به نهایت می‌رسد و لذا سیطره عقلانیت موضوع دیگری است که در آن روز اتفاق می‌افتد.

آیت‌الله ملک حسینی ادامه داد: بدون شک در این دوران خلق‌وخو و همچنین اخلاق انسان‌ها کمال می‌یابد و عدالت اجتماعی وقتی آمد فرصت‌های جاهلان و مستکبرین تمام‌شده است، پس در آن جهان مهدوی کسانی هستند که عدالت اجتماعی را در جامعه اجرا می‌کنند، امنیتی کامل برای بشر به وجود می‌آید، حقوق بشر به معنای واقعی در جان انسان‌ها جاری می‌شود و نه مثل امروز کسانی که حقوق بشر را زیر پا گذاشته‌اند و بر بشریت جنایت‌ها می‌کنند.

وی افزود: حکومت جهانی امام مهدی (عج) رخ خواهد داد و روزی هم روز ظهور و عصر حق خواهد رسید و بشر نیز در انتظار روزی است که عصر طلایی او خواهد بود. در این روزگار سرد انسانی و در روزی که هر قدرتی می‌خواهد در جهان به هر شکلی یکه‌تازی کند، در روزگاری که حقوق انسان‌ها به‌ناحق پایمال و عدالت‌ها پایمال می‌شود، آیا شیعه و انسانی که قرآن و سنت دارد می‌تواند زندگی را سپری کند و تاب بیاورد؟ پس در مکتب ما که مکتب انتظار است راه به‌خوبی ترسیم‌شده است و به ما گفته‌شده که آماده ظهور باشید.

نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بااین‌حال باید اتفاقاتی قبل از ظهور صورت بگیرد و زمینه‌سازی کرد، انقلاب اسلامی پاسخی به چنین انتظاری بود و انقلاب ما اصالتش را در مقدم بودن در ظهور به دست آورد، انقلابی که بر پایه دین، قرآن و سیره اهل‌بیت علیهم‌السلام با رهبری امام (ره) شکل گرفت و گامی در راستای ظهور بود. بدون شک از همان ابتدای انقلاب دشمنی‌ها و فتنه‌ها شکل گرفت و درود بر ملت ایران که همچنان در تقابل با دشمن و دشمنی‌ها ایستاده و مقاومت می‌کنند و امروز مسیر انقلاب باعزت پیش می‌رود.

آیت‌الله ملک حسینی ادامه داد: هرگاه که برمدار آرمان‌ها حرکت صورت گرفت، سیر انقلاب به زیبایی پیش رفت و معیشت بهبودی پیدا کرد و بسیاری از اتفاقات زیبای معنوی نیز رخ داد و هرگاه بی‌تدبیری یا عدم رعایت موازین دین یا ندانسته‌هایی که دانسته تلقی می‌شد یا خیال‌پردازی‌ها به‌جای واقعی خود ننشستند و همچنین اصول و قاعده‌های انقلاب و نظام رعایت نشد؛ مردم شاهد گرانی بودند، شاهد توسعه فقر در برخی از بخش‌ها بودند، شاهد رانت‌هایی بودند، شاهد غارت‌های بودند، شاهد بی‌عدالتی‌ها و تبعیض‌هایی بودند که همانا خروج و عبور از مسیر تشیع و ولایت و احکامی بود که مرجعیت صادر کرده بود و خروج از مدار رساله‌های عملیه و مدار اخلاق بود وگرنه دین هیچ‌یک از رخدادهایی که مردم از او رنج می‌برند را توصیه نمی‌کند.

وی ادامه داد: نظام شیعی نظامی است که برمدار کرامت و فضیلت حرکت می‌کند و هرگز طریق چنین مسیری را اجازه نمی‌دهد و این همان شرک‌هایی است که در کنار ایمان بروز می‌کند. پس مردمی که امروز آمده‌اند می‌خواهند به انتخابات بیایند و رأی بدهند و آبرو بیافریند و استان کهگیلویه و بویراحمد بازهم در کشور به‌مثابه استان اول بشود. این حضور برای نشان دادن این است که ما مردم بیدار هستیم و با بیداری‌مان از آرمان‌های انقلاب و اصول انقلاب صیانت می‌کنیم و این مهم قدرت می‌دهد هم به مردم، هم به‌نظام، هم به کشور و همچنین قدرت مسئولان نظام را در برابر دشمن بالا می‌برد و در مقابل نیز هر ضعفی موجب نقص‌ها و کاستی‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی خواهد شد.

نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ضعف‌ها در برخی عرصه‌ها ناتوانی از رسیدن به اهداف را به دنبال دارد هر چه انتخابات قوی‌تر، نظام قوی‌تر و مردم بیناتر باشند بدون شک اتفاقات خوبی برای جامعه خواهد افتاد و انشاءاالله این حضور آبرومند شما در انتخابات خبرگان که برای استمرار ولایت انقلاب است، این حضور می‌تواند جایگاه ولایت را صیانت کند و قدرت ببخشد و یک خبرگانی که مردم فراوان به او رأی داده‌اند با یک خبرگان ضعیف متفاوت است. بدون شک اقتدار و موقعیت ولایت بر انقلاب می‌تواند برای جلوگیری از فقرها، فسادها، رشوه‌ها و تبعیض‌ها نقش‌آفرینی کند.

آیت‌الله ملک حسینی اظهار کرد: از سوی دیگر در انتخابات مجلس شورای اسلامی که باید سپاسگزاری کنیم از تمامی کاندیداها که به این عرصه آمده‌اند تا با حضور پررنگشان انتخابات پررنگی برای کشور رقم بزند، پس رقابتشان باید به نحو مسابقه باشد نه به نحو مقابله. لذا هرکسی در خط خودش حرکت کند به‌سوی نقطه پایان، بدون اینکه مشکلی برای رقیبش ایجاد کند و اگر اصول و قاعده‌های اخلاقی حفظ شود و کسانی پای به مجلس بگذارند که بتوانند درک صحیح و عمیقی از نیازهای جامعه و آرمان‌های جامعه داشته باشند و از مشکلاتی که وجود دارد با قانون‌گذاری صحیح می‌تواند جامعه را از مشکلات دور کنند.

وی ادامه داد: یک مجلس قوی و مقتدر است که بتواند آن‌چنان بر دولت نظارت کند آن‌هم بدون منفعت‌طلبی خود که دولت با اجرای صحیح قانون بر مشکلات فائق شود؛ اما اگر خبرگان ضعیف باشد دشمن خوشحال و امیدوار خواهد شد و به استمرار فشارها و تحریم‌ها ادامه می‌دهد و اگر مجلس هم ضعیف باشد دشمن احساس پیروزی می‌کند و هر چه بخواهد بر این ملت مظلوم تحمیل خواهد کرد.

نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اما خواهشی از شما مردم عزیز دارم، وقتی در عرصه انتخابات آن‌چنان بانشاط آمده‌اید حیف است این نشاط درآمیخته باخشم، کینه، غضب یا با کلماتی آمیخته شود که به دین افراد لطمه بزند، نمی‌ارزد ملک حسینی بر صندلی قرمز خبرگان بنشیند اما دینی کسی آسیب ببیند و نمی‌ارزد کسی بر صندلی سبز مجلس بنشیند و دین کسی آسیب ببیند لذا مسیر حق را باید به‌حق طی کرد. پس در امر انتخابات هیچ‌کس تنه‌ای به کسی نزد، توهینی نکند، آبرویی نبرد و همه باید انتخاباتی در تراز دین و انقلاب رقم بزنیم.

انتهای خبر/

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها