نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. اسفند 1402 - 18:42
نطق انتخاباتی ساسان دلاویز کاندیدای دوزادهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، ظهر امروز نطق انتخاباتی ساسان دلاویز کاندیدای دوزادهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در روستای سرآبننیز برگزار شد.

ساسان دلاویز در جمع هواداران خود گفت: اجتماع امروز ما حول محور وحدت است و آمده ام که خدمتی صادقانه به مردمان دیارم ارائه دهم.این حضور و تجارب بنده در سطوح ملی در دولت ها به این نتیجه رسیدیم که وارد عرصه انتخابات شویم؛ شاهد بودیم که در گچساران و باشت جریانی اجازه رشد به فرزندان این دیار در سطوح ملی را نمی داد و بارها از رشد نخبگان و شایستگان مانع می شدند و احساس کردیم که باید وارد عرصه شویم و به انحصار ۴۵سال خانوادگی در این خطه پایان دهیم.

وی افزود: امروز این موج استقبال موجب ایجاد نگرانی در جبهه رقیب شده است و دوستان عزیز شورای ائتلاف بنده حقیر را انتخاب کردند که هم افتخار است و هم مسئولیتم را سنگین کرده است.

دلاویز ادامه داد: امروز شاهد نارضایتی هایی در سطح کشور از لحاظ اقتصادی هستیم و انچه که نشان می دهد که چگونه ولایتمدار باشیم اینکه در وسط میدان باشیم و خالصانه به مردم خدمت کنیم.

وی ادامه داد: منِ ساسان دلاویز به عنوان یک جوان انقلابی می گویم بانوان دیارم از کنج خانه هایتان بیرون بیایید چرا که ایران اسلامی با حضور زنان و بانوان به توسعه می رسد و تکلیف انتخابات را همین  بانوان و زنان یکسره خواهد کرد.

دلاویز ادامه داد: تنها کاندیدایی بودم که با برنامه وارد کارزار شده ام و با لحاظ هم مشکلات به حول و قوه الهی همه را عملیاتی می کنیم هم ایجاد یک فراکسیون رایزن در مجلس را داریم و برای توسعه پایدار گچساران و باشت در سطح ملی برنامه های خوبی داریم و این نوید را می دهیم که در یک سال نمایندگی مان به انداره هشت سال آقایان عملکرد خواهیم داشت.

این کاندیدای انتخابات مجلس گفت: در ۱۱ اسفندماه باید پای کار باشیم و همه عزیزان از ابتدای صبح پای صندوق ها  حاضر شوند که در ۱۲اسفندماه جشن پیروزی را داشته باشیم، در انتخابات مجلس خبرگان هم به حضرت ایت الله ملک حسینی رای دهیم و در ۱۱اسفندماه تاریخ و مسیری جدیدی را رقم بزنیم.

وی ادامه داد: این مرزبندی‌های طایفه‌ای موجب وضعیت نابسامانی در ۴۵سال گذشته شده است اما این وحدت و یکدلی که شکل گرفته حول محور دلاویز نیست و حول محور وحدت و حسبی الله است.

دلاویز گفت: در روزهای گذشته برخی به شهردار جوان و نخبه شهرمان هجمه هایی وارد کردند درحالی که امروز فرد شایسته ای به عنوان شهردار دوگنبدان به مردم خدمت می کند؛ امروز عده ای می خواهند مظلوم نمایی کنند و بنده هم می خواهم که با اخلاق و سعه صدر  این هفته را هم پشت سر بگذارم و ان شالله با انتخاب شما مردم شاهد خیزش نخبگان گچساران و باشت در سطح ملی باشیم.

وی در پایان گفت: بنده آخرین نفری بودم که در انتخابات حضور یافتم و امروز همه مسئولین با تلاش و همت مضاعف انتخابات خوبی را برگزار می کنند که به نوبه خودم از همه مسئولین و نیروهای نظامی، انتظامی و سایر دستگاه ها ... تقدیر و تشکر می کنم، ان شالله این جمع ۱۲اسفندماه پیروز انتخابات خواهند بود.

 
 
تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها