نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. مهر 1394 - 17:52
آقای ظریف! در طول این دو سال تمام لبخند هایتان را بر روی میز مذاکرات گذاشتید و خشم و غضب شما شامل حال ما منتقدین به برجام ننگین شده،دیگر وقت آن رسیده از منافع شخصی و حزبی خود بگذرید و به فکر عزت ملت ایران باشید .

به گزارش آفتاب جنوب،شاید در خاطر کسانی که پای مناظره های انتخاباتی سال 92  نشستند هنوز این جمله آقای روحانی که "من عزت را به پاسپورت ایرانی بر می گردانم" را به یاد داشته باشند . حال بعد از دو سال از عمر دولت تدبیر و امید نه تدبیری در این مورد مشاهده شده و نه امیدی هست به بازگشت عزت ایرانی.

 

این در حالی است که اتفاقات متعددی افتاده که عزت ملت ایران را خدشه دار کرده،از ندادن ویزا به نماینده جمهوری اسلامی در سازمان ملل تا اخراج دانشجویان ایرانی از اتریش،از رد درخواست دیدار آقای ظریف با وزیر امور خارجه عربستان تا ندادن ویزا به وزیر بهداشت جمهوری اسلامی برای سرکشی به مجروحین ایرانی در عربستان، و آقای ظریف همچنان لبخند می زند.

 

حال باید گفت به راستی این عزتی که آقای روحانی وعده آن را داده بود کجاست؟آیا حقارتی بالاتر این هست که عربستان اجازه ندهد وزرای بهداشت و فرهنگ ایران اسلامی بعد از فاجعه منا وارد این کشور بشوند؟

 

درد فاجعه منا آن جا بیشتر می شود که آقای روحانی به خود اجازه نمی دهد سفر خود در سازمان ملل را نیمه تمام گذاشته و بیاید فکری به حال این فاجعه کند،البته ظاهرا حضور در کنار کاخ سفید و دیدار وزیر امور خارجه با اوبامای جانی برای دکتر روحانی ارزش بیشتری دارد.

 

آقای روحانی عزت نخواستیم مقداری شجاعت داشته باشید و از حقوق ملت ایران دفاع کنید،کجاست اون عزتی که برای بدست آوردن رای از آن حرف می زدید؟

 

آیا عزتی که ازآن حرف می زدید این هست که عربستان ملعون اجازه ندهد وزرای ایران اسلامی برای سرکشی به مجروحین قتل عام منا وارد عربستان شوند؟

 

آقای ظریف تا کی می خواهید لبخند بزنید ؟ بی غیرتی هم حدی دارد، در طول این دو سال تمام لبخند هایتان را بر روی میز مذاکرات گذاشتید و خشم و غضب شما شامل حال ما منتقدین به برجام ننگین شده،دیگر وقت آن رسیده از منافع شخصی و حزبی خود بگذرید و به فکر عزت ملت ایران باشید .

 

بهتر بود وزیر امورخارجه کشورمان با چهره ای که نشان از عزای ملی مردم ایران است در جامعه جهانی حضور پیدا می‌کردوبه حرکت ننگینی که در تاریخ انقلاب اسلامی بی سابقه بود (دست دادن و احوال‌پرسی با رئیس‌جمهور و وزیر خارجه آمریکا) تن در ندهد متأسفانه آقای ظریف در حد ملت شجاع ایران به این وظیفه خود عمل نکرده است وباز هم  توقع می رفت با پیگیری حوادث جان‌کاه حج باعث تسلای خاطر بازماندگان این فجایع و ملت داغدیده ایران می شدند.

 

آمریکا از نظر ملت بیدار و با بصیرت ایران اسلامی شیطان بزرگ خوانده می شودو  دست کثیف آمریکای جهانخوار تا مفرق در خون شهدای جهان اسلام فرو رفته است و دست دادن به چنین دولتی علاوه بر اینکه خطایی ذلت بار است، پایمال کردن خون شهداست.آقای ظریف! موضع ما نفرت و انزجار از آمریکا است نه دوستی و احوال پرسی وباید به خاطر این خطا از رهبرمعظم انقلاب اسلامی، خانواده های معظم شهداء و عموم ملت ایران عذرخواهی کنید.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

درود بر نویسنده هر کی هستی واقعا دمت گرم خوب بود

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها