نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. دى 1393 - 0:19
یادداشت/
جریانی که گرد فراموشی بر جنایات فتنه گران می پاشد؟!
نویسنده: 
ابراهیم دیباییان
در جریان فتنه 88اگر همراهی وهمکاری داخلی ها نبود دشمن خارجی هرگز جرات وجسارت تحمیل چنین خسارتی به کشور را نداشت با این توصیف طی یکی دو سال اخیر جریانی تلاش دارد گرد فراموشی بر تمام خیانتهای جماعت فتنه گر بپاشد.

به گزارش آفتاب جنوب ،فتنه 88 روایت تلخ ودردناکی است که اثرات وتبعات آن برای سالها کشور را عقب راند فتنه ای که گرچه به تعبیر مقام معظم رهبری سراصلی آن در خارج از کشور وتوسط  دشمنان قسم خورده خارجی هدایت می شد اما برخی عوامل داخل که می توان از آنها به عنوان سران داخلی فتنه یاد  کرد در تعمیق وتشدید آن نقش اساسی داشتند.

 

 این نقش به اندازه ای مهم واثرگذاربود که اگر آن را همسنگ وبلکه فراتر از نقش دشمن خارجی بدانیم سخنی به گزاف نگفته ایم چرا که اگر همراهی وهمکاری داخلی ها نبود دشمن خارجی هرگز جرات وجسارت تحمیل چنین خسارتی به کشور را نداشت با این توصیف طی یکی دو سال اخیر جریانی تلاش دارد گرد فراموشی بر تمام خیانتهای جماعت فتنه گر بپاشد.

 

 این جماعت بدون توجه به خسارت عظیم مادی و معنوی که به کشور وارد کردند وبااقدامات ساختار شکنانه خود علاوه بر ایجاد چالش بزرگ امنیتی وسیاسی برای کشور جان دهها نفر از جوانان  این کشور را گرفتند وفراتر از آن در روز عاشورایی حسینی سال 88 علاوه بر هتک حرمت این روز به عزاداران آن حضرت تعرض کردند اکنون در تلاشند که خواسته های خود را بنام مطالبات مردم جا بزنند ،غافل از اینکه حماسه میلیونی 9 دی که اقدامی خود جوش در واکنش به همه جنایات وخیانتهای فتنه گران بود برای همیشه در تاریخ سیاسی اجتماعی کشور جاودانه شده ورفتارهای موسمی و اقلیمی تندرو و افراطی نخواهد توانست این قطعه مهم واثر گذار از تاریخ را به فراموشی بسپارد.

 

 9 دی احیای دوباره انقلاب بود که ملت ایران وقتی ماهیت خبیث وناصواب براندازان وفتنه گران برایش هویدا شد لحظه ای درنگ نکرد و با حضور میلیونی خود بساط آنها را برچید تا یکبار دیگر بصیرت را یادآوری کند که مبادا در این قطعه از تاریخ برای بار دوم حسین زمان به مسلخ گاه برود که هدف فتنه گران همین بود.

 

 به همین دلیل 9دی جزء ایام الله قرار گرفت تا همیشه یادآوری گردد و درس عاشورایی از آن گرفته شود به امید اینکه ملت بیدار ایران اسلامی با حضور پرشور همه ساله در سالروز این واقعه حیاتی مانع از زنده شدن دوباره فتنه گران گردند. انشالله ...

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها