نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. دى 1398 - 21:33
امروز جمهوری اسلامی بیش از پیش به عمار همیشه حاضر نیاز دارد،مردم کارشان درست است و همیشه جلوتر از همه هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،علی حسینی خیرآبادعلیا_ گوش ملت‌ها همیشه شنواست و درک مردم بالاست، این ما هستیم که بعنوان آگاهان عصر خود فروختگی و عصر دوستی گرگ و میش برای رساندن واقعیتهابه ملتی که بفرموده امام (ره) بهترین ملت بود کوتاهی می کنیم.

مردم از باورهایشان حمایت می کنند و دیدنیها رو باور دارند. این مائیم که باید از پشت پرده واقعیت سازی های دروغ موجود، واقعیت غیبت یافته ی جامعه را همانگونه که هست روایت کنیم.

مردم تقصیری ندارند این رسالت آگاهان است که آگاه سازی کنند. اگر محمد(ص) بخوان بنام خداها را در غار پنهان میکرد و بگوش ملت نمیرساند که عاشورا رقم نمی خورد که علی ها آشکار نمی شد.

این ما هستیم که مسئول‌ پرورش شعور اجتماعی و سیاسی بخشی از جامعه هستیم. اگر محمد (ص) رسول مهربانی ها و پیامبر خوبی ها و بشیر رشد و دستگیری از خلق بود امروز نیست رسانه ها و نخبگان پیامبران گویای جامعه اند.

پنهان کردن واقعیات و توجیه ضعف ها اشتباه و نقد و مطالبه گری پیشبرنده انقلاب است. هیچگاه در جمهوری اسلامی مردم متهم نیستند، مردم با توجه به شناختی که پیدا می کنند و تحت تاثیر تبلیغاتی که فضای منطقه را مدیریت می کند به انتخاب دست می‌زنند.

کم کاری عناصر دلسوز و انقلابی در کیفیت انتخاب اصلح و عدم تببین و روشنگری وظایف و رسالت نماینده مجلس توسط نخبگان و فقدان عمارها در انتقال گفتمان انقلاب و امام چنین وضعیتی را رقم می زند.

امروز جمهوری اسلامی بیش از پیش به عمار همیشه حاضر نیاز دارد. مردم کارشان درست است و همیشه جلوتر از همه هستند.
9 دی تجدید میثاق با ولایت فقیه 
9 دی زمان عبور از مدیریت اشرافی و لیبرال 
9 دی زمان رویش مدیریت جهادی و انقلابی
9 دی زمان وداع با مدیران غرب زده و فتنه گر..... 
 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها