نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. ارديبهشت 1393 - 0:35
در آخرین روز از هفته هلال احمر جمعی از پرسنل، اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان با امام جمعه شهر یاسوج دیدار کردند .

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه فتح، در این دیدار امام جمعه شهر یاسوج به عنوان عضو داوطلب جمعیت هلال احمر ضمن گرامیداشت هفته هلال احمر از خدمات پرسنل، اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر به مردم، قدردانی کرد.

آیت الله سید علی اصغرحسینی گفت:جمعیت هلال احمر استان در زمینه خدمات‌رسانی به مردم فعالیت ‌های مطلوب و اثرگذاری دارد.

سید علی اصغر حسینی  با اشاره به خدمت رسانی  به مردم افزود: خدمت کردن به مردم زمانی ارزشمند است که رنگ خدایی داشته باشد.

ایشان خاطرنشان کردند: خدمت همراه با اخلاص عملی است ماندگار و توفیقی که انسان هم در دنیا و هم در  آخرت به همراه دارد و یک عبادت محسوب می شود.

وی با اشاره به این‌که فلسفه وجودی هلال ‌احمر خدمات امداد‌رسانی بر مبنای آیات قرآنی است، افزود: امدادگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر باید بیش از پیش قدر خود را بدانند.  

امام جمعه شهر یاسوج عنوان کرد فرصت ها را از دست ندهید و قدر خود را بدانید چرا که بهترین شما کسانی است که خدمت بیشتری به مردم داشته باشد.

در ابتدای این دیدار مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گزارشی از فعالیتهای انجام شده جمعیت هلال احمر استان را تشریح کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان برگزاری طرح مسافرین نوروزی، طرح امداد و نجات زمستانه و تابستانه، اجرای برنامه های اجتماعی، فرهنگی و بشردوستانه، برگزاری کاروان سلامت بهداشتی و درمانی در مناطق کم برخوردار را  از مهمترین برنامه های این جمعیت برشمرد.  

انتهای متن/م

نظرات کاربران

تازه های سایت