نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. اسفند 1392 - 13:23
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران عمده ترین مشکل تیم را عدم تمرکز لازم در خط دفاع دانست و گفت: این تیم برای جبران امتیازات از دست رفته به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود.

به گزارش آفتاب جنوب ، محمد حسین ضیائی صبح امروز در جمع  خبرنگاران ،گفت: همانند سایر بازی های لیگ که از اهمیت خاصی برخوردار بوده، این بازی نیز با توجه به جایگاه تیم نفت گچساران دارای اهمیت بیشتری است.

ضیائی بیان داشت: در این دیدار به دنبال جبران فاصله ایجاد شده هستیم و با یک بازی هجومی در مقابل یک تیم هجومی امید زیادی به کسب سه امتیاز بازی داریم.

وی با بیان اینکه تیم نفت مسجد سلیمان بازی روی زمین را به خوبی انجام می دهد، اظهار داشت: نوسانات نتیجه گیری این تیم در این فصل، پیشبینی نتیجه بازی را کمی دشوار کرده است.

این سرمربی شاغل در لیگ یک فوتبال کشور تصریح کرد: با شناخت کامل از تیم نفت مسجد سلیمان به میدان می رویم و برای زمین گیر کردن آنها برنامه ریزی کامل صورت گرفته است.

ضیائی بازی با ابومسلم مشهد را یک بازی احساسی از طرف بازیکنان خود به دلیل دو شکست پیاپی عنوان کرد وافزود: گل زود هنگام ابومسلم از روی نقطه پنالتی تا حدود زیادی تمرکز تیم را تحت تاثیر قرار داد و با صحبت های انجام شده بین دو نیمه تا حدودی این مشکل برطرف شد.

وی در خصوص کسب نتایج ضعیف در چند بازی اخیر اظهار داشت: کسب نتیجه ضعیف دارای جنبه های مختلفی است که تیم با وجود نمایش بازی قابل قبول و رو به جلو در امتیاز گیری موفق نبوده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران عمده ترین مشکل تیم را عدم تمرکز لازم در خط دفاع دانست و تصریح کرد: برای برطرف شدن این مشکل در این هفته تمرینات زیادی داشته ایم.

وی افزود: بازیکنان تیم از لحاظ روحی دچار مشکل نیستند چرا که در تمام بازی ها تا دقایق آخر جنگندگی خود را برای زدن گل نشان دادند.

وی همچنین از نبود پیمان رنجبری به دلیل سه کارته بودن در این دیدار خبر داد و افزود: روح الله فلاح و مهدی کریمی همچنان دارای مصدومیت می باشند.

ضیائی بیان کرد با تلاش های تیم پزشکی مصدومیت جواد شیرزاد برطرف شده و محمد خان احمدی هم تمرینات سبک خود را آغاز کرده است و امید زیادی داریم که به بازی یکشنبه برسد.

سر مربی تیم فوتبال نفت گچساران در خصوص دعوت پنج بازیکن این تیم به تیم ملی امید اظهار کرد: از نکات مثبت حضور تیم در لیگ یک دیده شدن بازیکنان جوان و آینده دار تیم و شهر گچساران است.

وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به استعدادی که در این جوانان وجود دارد بتوانند در کنار سایر استعدادهای کشور دیده شوند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت