نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. اسفند 1402 - 12:43
مدیرعامل باشگاه فوتبال نفت و گاز گچساران گفت:20 دقیقه پایانی فوتبال خوبی بازی کردیم اما روی جو ورزشگاه و کم‌تجربگی آن سه گل را خیلی مفت خوردیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، ابوالحسن غلامی، مدیرعامل باشگاه فوتبال نفت و گاز گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص عملکرد تیمش مقابل پرسپولیس تهران گفت: ابتدا از مردم گچساران عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم تیم پرسپولیس را در آزادی شکست دهیم و همچنین از مردم، کارکنان شرکت نفت و رسانه‌ها که واقعاً در این رخداد کم‌نظیر ما را تنها نگذاشتند نیز کمال تشکر و قدردانی رادارم.

وی افزود: حضور در ورزشگاه آزادی و تقابل با پرسپولیس تجربه خوبی بود و ثابت شد که ورزش دیارمان می‌تواند کارهای خیلی بزرگی انجام دهد؛ اما بحث نتیجه یک موضوع فوتبالی است و مهم‌تر اینکه یک تیم بتواند بدون کوچک‌ترین حاشیه‌ای و همدل در چنین مسابقه‌ای حضور پیدا کند، لذا این خودش خیلی ارزشمند است.

غلامی اظهار کرد: این دیدار در جام حذفی تجربه خیلی خوبی برای مجموعه فوتبال نفت و گاز گچساران بود آن‌هم برای روزهای که ان‌شاءالله به لیگ برتر در فرصت مناسبش هم صعود کنیم و یک روزی هم اگر خدا بخواهد در جام باشگاه‌های آسیا حضور پیدا کنیم. بنده ده سال پیش گفتم اگر باهم باشیم روزی خواهد رسید که در ورزشگاه آزادی روبری پرسپولیس و یا استقلال بازی کنیم که این اتفاق هم افتاد.

مدیرعامل باشگاه فوتبال نفت و گاز گچساران اظهار کرد: بنابراین جو ورزشگاه آزادی تهران جو خیلی خاصی است و بازیکنان تیم نفت و گاز گچساران هم شروع خوبی در ابتدای بازی داشتند و هم 20 دقیقه پایانی فوتبال خوبی بازی کردند و من مطمئن هستیم که آن سه گل را پرسپولیس به ما نزد و ما روی جو ورزشگاه و کم‌تجربگی آن سه گل را خیلی مفت خوردیم.

وی ادامه داد: کادر شایسته و بازیکنان خوبی داریم و مجموعه مدیریتی صنعت نفت نیز حمایت‌های خوبی از باشگاه‌دارند برای این دیدار همه عوامل صنعت نفت گچساران پای‌کار این تیم بودند و همه گونه حمایتی هم کردند.

غلامی تصریح کرد: استان ما جای بسیار زیبا و ثروتمندی است امیدوارم با همفکری، با عشق بیشتر و باکارهای عاقلانه زندگی مردم را به سمت و سویی ببریم که روزبه‌روز احساس شادی و آرامش بیشتری کنند و مطمئناً اگر عاقلانه و عاشقانه کنار هم باشیم این اتفاقات زیبا بیشتر رقم خواهد خورد.

مدیرعامل باشگاه فوتبال نفت و گاز گچساران اظهار کرد: فوتبال یک بهانه بوده و هست و همیشه عرض کردم که فوتبال می‌تواند یک تمرین خیلی خوب برای همه ما در کارهای مدیریتی، فرهنگی، عمرانی، آبادانی و ...باشد.

وی افزود: مجموعه فوتبال نفت و گاز گچساران جز بهترین‌های ایران است و خیلی هم می‌تواند بهتر از این باشد. مردم گچساران ثابت کردند هرکجای ایران باشند بازهم خونگرم هستند و در ورزشگاه آزادی گرچه تعداد کمی بودند اما در مقابل آن جمعیت هوادار پرسپولیس یک لشکر بودند.

غلامی در پایان گفت: نکته دیگر نیز بحث حضور بانوان در ورزشگاه آزادی بود و همین‌جا از مسئولان استانی و شهرستانی نیز خواهشی دارم که تدابیری اتخاذ کنند تا بانوان وارد ورزشگاه شوند و در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول نیز تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را حمایت کنند.

انتهای خبر/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها