نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. بهمن 1392 - 22:12
در اولین جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به احتمال فراوان علی پروین از سمت سرپرستی باشگاه کنار گذاشته می شود و یک مدیر قدیمی و با سابقه جانشین او در پرسپولیس خواهد شد.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از دانا،اگرچه علی پروین به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس در حال فعالیت است و امیر خادم مسئول خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اعلام کرده که کادر مدیریتی پرسپولیس تا پایان فصل تغییر نخواهد کرد اما یک منبع آگاه در این زمینه به دانا گفت: بعید نیست در اولین جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس علی پروین از سرپرستی باشگاه کنار گذاشته شود و یکی از مدیران سابق و خوشنام پرسپولیس به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شود.

به این ترتیب به نظر می رسد که علی پروین به زودی صندلی سرپرستی باشگاه را باید کنار بگذارد و به او پستی دیگر در پرسپولیس بدهند. پستی نمادین و فوتبالی نه مدیریتی؛ از سویی دیگر گفته می شود که علی پروین و علی دایی رابطه خوبی باهم ندارند و دایی حضور پروین در پرسپولیس را به عنوان مدیر برنمی تابد. بنابراین اگر دیدید خیلی زود یک مدیر جانشین پروین شد تعجب نکنید! ضمن اینکه به زودی ترکیب هیات مدیره باشگاه نیز دستخوش تغییراتی خواهد شد اما بعید است در ترکیب جدید اثری از حسین هدایتی باشد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها