نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. بهمن 1392 - 17:31
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من قرارداد ۳ ساله با پرسپولیس دارم و بعد از ادای دینم، از این تیم می‌روم.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از فارس،علی دایی پس از تمرین امروز پرسپولیس ابتدا در خصوص جلسه شب گذشته در وزارت ورزش اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی را راجع به شرایط حال حاضر پرسپولیس و مشکلات پیش رو در وزارت ورزش برگزار کردیم ،البته بیشتر مباحث به واگذاری پرسپولیس مربوط بود.

وی افزود: در مورد فروش سهام پرسپولیس و واگذاری این تیم به مردم حرف‌هایی شد که جا دارد و بر خود لازم می‌دانم از امیر خادم که با جدیت این مسئله را رو به جلو می‌برد و با من هم دو جلسه برگزار کرد تشکری ویژه داشته باشم.

دایی تاکید کرد: در این جلسه حسین هدایتی و معاونان وزیر که در آن حضور داشتند نظرات خود را اعلام کردند و در خصوص مشکلات مالی زیاد ما صحبت شد، درباره این فصل نیز با جدیت حرف‌هایی رد و بدل شد و راه‌حلی برای مشکلات قرار شد که پیدا شود.

وی خاطرنشان کرد: مثل اینکه کمیسیون 90 مجلس اعلام کرده باید تا آخر سال سهام پرسپولیس واگذار شود که این حرف‌ها به نظر من خیلی از مشکلات را حل می‌کند. من عزمی را که دیدم از خادم ایشان دوست دارند که مشکلات را برطرف و حل کنند و به همین دلیل با جدیت پیگیر این مسئله هستند.

وی در خصوص خبرهایی مبنی بر جدایی‌اش از پرسپولیس گفت: متاسفانه گاهی اوقات خیلی از چیزها مطرح می‌شود اگر قرار بود یک سال به پرسپولیس بیایم اصلا نمی‌آمدم. برنامه من سه ساله است و نتیجه عملکردم بعد از سه سال مشخص می‌شود. خدا راشکر در سال اول نیز از برنامه عقب نیستیم و خوشبختانه با همت بچه‌ها رو به جلو می‌برویم و حتی می‌توانم بگویم که از برنامه خودمان جلوتر هم هستیم چون بچه‌ها همت کردند و با قدرت این راه را ادامه می‌دهیم.

سرمربی قرمزپوشان تاکید کرد: روزی از پرسپولیس می‌روم که دینم را به مردم و بازیکنان ادا کنم. برخی‌ها مسائلی برای خودشان مطرح و صحبت می‌کنند در صورتی از پرسپولیس رفتنی هستم که مدیر و مالکان جدید این تیم من را نخواهند در غیر این صورت کسی نمی‌تواند مرا از این تیم جواب کند البته باید این را بدانیم خیلی‌ها به مرور زمان خیلی زود رنگ عوض می‌کنند. برخی‌ها قبلا به خاطر منافع شخصی‌شان مسائلی را مطرح می‌کردند و خیلی از کارها را انجام می‌دادند اما به یک‌باره خیلی زود تغییر کردند من تا روزی که هستم با قدرت کار خودم را بدون اینکه به چیزی توجه کنم انجام می‌دهم تا شرمنده مردم و بازیکنان نباشم.

وی در پاسخ سوالی که آیا دوستان شما قصد دارند سهام باشگاه را بخرند یا خیر گفت: خودم اصلا دنبال این مسائل نیستم و نمی‌خواهم وارد سهام و خرید آن باشم اما شاید دوستانم دنبال این کار باشند که من خبر ندارم. هستند عاشقانی که می‌خواهند از جیبشان به پرسپولیس کمک کنند اما اگر دوست من بخواهد به این موضوع وارد شود برایش مهم است چگونه سهام و چند درصد را می‌خواهند واگذار کنند تا براساس آن وارد عمل شود اما من اصلا دنبال سهام و این مسائل نیستم قبلا هم شاید پیشنهادی به من داده‌اند اما از سوی سرمایه‌گذاران دیگر که می‌خواستند به پرسپولیس خدمت کنند.

دایی درباره تساوی تیم‌های نفت و فولاد خوزستان نیز گفت: تساوی این دو تیم ما را امیدوار کرد تا انشاءالله بتوانیم در چهار هفته آینده با دستخوش حوادث به بالای جدول برسیم در این چهار هفته بالای جدولی‌ها با هم بازی دارند و این به ما کمک می‌کند تا راحت‌تر موفق شویم من به بچه‌ها گفتم خدا به ما لطف کرده و یکی از نتایج دلخواه‌مان به دست آمده است .انشاءالله ما هم باید قدر این لطف را بدانیم و با قدرت در بازی با صبا که مهمترین بازی ما است به میدان برویم و فصل را تمام کنیم. بازی با صبا به نظرم یکی از مهمترین بازی‌های فصل پرسپولیس است.

وی در پایان در پاسخ به سوالی که آیا تیم‌ها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا از شما بازیکن کمکی خواسته‌اند یا خیر گفت: اول بگذارید به ما پیشنهاد بشود بعد درباره‌اش حرف بزنید تا الان به ما پیشنهادی نشده است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها