نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. بهمن 1392 - 11:28
سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: تیم نفت و گاز شرایط مطلوبی دارد و به همین دلیل توقعات مردم بالا رفته و ما این حق مردم را رد نمی‌کنیم.

به گزارش آفتاب جنوب ،محمدحسین ضیایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی شرایط و وضعیت تیم فوتبال نفت و گاز، اظهار کرد: شرایط کنونی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران شرایطی بدی نیست و من از بازی تیم خود راضی هستم.

وی افزود: علی‌رغم بازی خوب در دو دیدار اخیر نتوانستیم در برابر حریفان خود موفق شویم و نتیجه را واگذار کردیم.

ضیایی تصریح کرد: در دو بازی اخیر تیم‌ها در برابر ما فوتبالی تدافعی را به نمایش گذاشتند و به طور کامل در مقابل ما دفاعی بازی کردند که در این وضعیت چند موقعیت گل داشتند که متأسفانه با بدشانسی ما آنها را به گل تبدیل کردند.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ابراز کرد: با توجه به دو دیدار اخیر و نوع بازی تیم‌های حریف به سبک تدافعی، در تاکتیک خود تجدید نظر کرده‌ایم به گونه‌ای که بتوانیم در شرایط کاملا هجومی خود و دفاع حریف نتیجه مطلوب را به دست آوریم.

ضیایی در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی بر ناهماهنگی در سیستم دفاعی نفت گچساران اذعان کرد: درست است در تیم ما و در دفاع کمی ناهماهنگی وجود دارد و این هم به خاطر در اختیار نداشتن چند بازیکن اصلی تیم و جایگزینی چند بازیکن جدید در ارنج تیم است.

وی تأکید کرد: البته نفرات جایگزین شده نیز بد کار نکردند و کمی بدشانسی و بی‌دقتی سبب شکست در دیدارهای اخیر شد.

ضیایی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر بالا رفتن انتظار مردم گچساران از نفت و گاز و صعود به لیگ برتر یادآور شد: البته من بارها این موضوع را عنوان کرده‌ام که هدف‌گزاری تیم نفت و گاز در سال نخست حضور در لیگ یک، حفظ این تیم است و این امر را مسئولان نیز به خوبی می‌دانند.

این مربی شاغل در لیگ دسته یک کشور «جام آزادگان» عنوان کرد: البته هیچ مربی لیگ دسته یکی دوست ندارد تیم خود را سال دیگر نیز در این لیگ ببیند و صعود به لیگ برتر آرزوی همه مربیان است.

ضیایی ادامه داد: به هر حال در حال حاضر تیم نفت و گاز شرایط مطلوبی دارد و به همین دلیل توقعات مردم بالا رفته و ما این حق مردم را رد نمی‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در بازی‌های باقیمانده تمام تلاش ما کسب نتایج مطلوب و رسیدن به شرایط ایده‌آل است.

 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها