نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. بهمن 1392 - 9:25
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ما هیچ کشمکشی با کمیته ملی المپیک نداریم و باید بخشی از کارها را با آنها هماهنگ کنیم چرا که بخشی از هزینه‌های تیم امید بر عهده آنهاست.

به گزارش آفتاب جنوب ، هادی آیت‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس، در مورد تکلیف فدراسیون فوتبال با وینگادا برای سرمربیگری تیم ملی امید، اظهار داشت: وینگادا امروز به تهران می‌آید تا ما مذاکرات نهایی را با او انجام دهیم. البته پیش از اینکه با او جلسه‌ای داشته باشیم امروز با مسئولان کمیته ملی المپیک جلسه‌ای خواهیم داشت چون بخشی از این کار باید با هماهنگی آنها انجام شود.

وی در پاسخ به این سؤال که همواره در دوره‌های گذشته بین فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک کشمکش وجود داشته، گفت: ما کشمکشی با کمیته ملی المپیک نداریم، چون بازی‌های مقدماتی آسیایی اینچئون در راه است و کمیته ملی المپیک متولی این مسابقات است باید بخشی از کار را با آنها هماهنگ کنیم چرا که بخشی از هزینه‌ها بر عهده آنهاست.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در ارتباط با اینکه گفته می‌شود به غیر از وینگادا 4 گزینه دیگر هم مد نظر فدراسیون فوتبال است، عنوان کرد: ما از مدت‌ها قبل در حال مذاکره با وینگادا هستیم و امروز او را دعوت کردیم تا سایر توافقات را با او انجام دهیم و گزینه دیگری هم نداریم. اگر نتوانیم با وینگادا به توافق نهایی برسیم گزینه ایرانی مد نظرمان است البته ما با وینگادا هم به توافق رسیده‌ایم که دستیار اول او ایرانی باشد.

آیت‌اللهی همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا حضور وینگادا به عنوان سرمربی تیم ملی امید به درخواست و پیشنهاد کی‌روش بوده است یا خیر، گفت: خیر، چنین نیست، ما رزومه وینگادا را بررسی کردیم و به همین دلیل او را انتخاب کردیم. تیم ملی امید ما در تیر و مرداد باید در بازی‌های مقدماتی آسیایی شرکت کند تا بتواند جواز حضور در بازی‌های آسیایی را بگیرد.

هادی آیت‌اللهی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص اظهارات چند روز گذشته علیپور در مورد اینکه اگر بازیکنان تیمی اعتصاب کنند مصداق تبانی است و بازیکنان نسبت به این صحبت موضع نشان داده‌اند، گفت: بهتر است بحث اخلاقی را با آقای محمدزاده انجام دهید و آئین‌نامه اخلاقی را بخوانید تا متوجه شوید در این خصوص چه چیزی پیش‌بینی شده است.

وی همچنین در مورد گزارش پخش شده در مورد فوتبال شیراز در برنامه این هفته 90 اظهار داشت: من به طور کلی برنامه 90 را نمی‌بینم و اصلا وقتم را برای این برنامه نمی‌گذارم.

آیت‌اللهی در پاسخ به این سؤال که چرا چنین صحبتی را مطرح می‌کند، گفت: اعتقادم بر این است که واقعیت‌های فوتبال در جای دیگری گفته می‌شود مثلا خود مردم بهترین قاضی هستند، بهتر است در مورد فوتبال شیراز از مسئولان شیرازی در این خصوص بپرسید. من مسئولیتی در شیراز ندارم و فعلا فقط نایب رئیس فدراسیون فوتبال هستم.

آیت‌اللهی در خصوص اینکه آیا دلش به حال شهرش نمی‌سوزد، گفت: دلم به حال شهرم می‌سوزد و همشه نقطه نظراتم را به مسئولین می‌گویم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد مسئولین ورزشی شیراز گوش شنوایی ندارند، گفت: بهتر است در این خصوص با مسئولان اداره کل تربیت بدنی صحبت کنید.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها