نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. بهمن 1392 - 20:24
آيين توديع و معارفه فرمانداران قديم و جديد گچساران با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویر احمد برگزار و عبدالرحیم رحیمی رسما به عنوان فرماندار اين شهرستان معرفي شد.

به گزارش آفتاب جنوب ،عصر امروز مراسم توديع و معارفه فرمانداران قديم و جديدگچساران با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار ، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری،برخی از مسئولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم در سالن آزادی این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی دراین مراسم با اشاره به اینکه در نظام اسلامی ایران مسئولیت‌ها به عنوان پلی برای رسیدن به تعالی و خدمتگزاری به مردم است اظهارکرد: یک مسئول باید در کارهای خود دستورات خداوند را به عنوان معیار در نظر داشته باشد، چرا که اگر این‌ چنین نباشد و همه عالم تلاش کنند که او را بالا ببرند، خداوند او را بر زمین خواهد زد.

مسولان باید منصب ولایت را در نظر داشته باشند

وی تصریح کرد: اگر مسئولی در کارهای خود دستورات خداوند را در نظر داشته باشد و همه دنیا قصد بر زمین زدن او را داشته باشند، خداوند مانع می‌شود.

امام جمعه گچساران ادامه داد: امیدوارم خداوند به مسئولان توفیق عنایت کند و مسئولان نیز منصب ولایت را در نظر داشته باشند.

حجازی در ادامه به حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22بهمن اشاره کرد و گفت: حماسه دیروز ملت ایران در برابر یاوه‌گویی‌های آمریکا سبب شاد شدن قلب امام زمان(ع) و نائب برحقش مقام معظم رهبری (مدظله العالی)شد.

 وی افزود:خداوند عزت را پیامبر(ص) و مؤمنین داده است عزتی که روز گذشته مردم دوراندیش،ولایت‌مدار و انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن به رخ جهانیان کشاندند.

معضل بیکاری در گچساران حل شود

امام جمعه گچساران در ادامه بیکاری جوانان را معضل بزرگی در گچساران دانست و تصریح کرد: با وجود این‌که بیکاری در همه جای دنیا و کشور هم وجود دارد اما بیکاری یکی از بزرگترین مشکلات کنونی گچساران است.

حجازی تاکید کرد: بحث بر سر این است که بیکاری و ایجاد اشتغال باید در همه جای استان عادلانه باشد.

وی گفت: وضعیت بیکاری نباید به‌گونه ای باشد که در یک خانواده همه اعضا شاغل باشند و در خانواده‌ای دیگر حتی یک نفر نیز شاغل نباشد.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه عدالت و ترس از قیامت باید همواره مورد توجه مسئولان قرارگیرد، خاطرنشان کرد: فقرا نیز همانند دیگران، انسان بوده و اگر بی‌عدالتی شود عذاب آن دامن گیر مسئولان خواهد شد.

حجازی افزود: انتظار مردم گچساران از همه مسئولان، عدالت در ایجاد اشتغال و تقسیم کار میان همه اقشار مردم این شهرستان است.

گچساران می توانست زیباترین شهر کشور باشد

امام جمعه گچساران تأکید کرد: گچساران با توجه به وجود منابع عظیم نفتی باید یکی از زیباترین شهرهای کشور بود اما تاکنون این‌گونه نبوده و مسئولان باید در این زمینه تلاش کنند.

در ادامه فتاح محمدی در این مراسم با بیان این که در رژیم گذشته اجانب و بیگانگان بر تمامی امور ایران سوار بوده و حکومت می‌کردند، اظهار کرد: بیگانگان با در اختیار گرفتن تمامی منابع کشور ملت را به تمسخر گرفته بودند.

نقش مردم در شکل گیری انقلاب غیر قابل انکار است

وی افزود: در این شرایط سخت امام راحل با اتکاء به خداوند متعال ، نقش و حضور پرشور و آگاهانه مردم ،انقلاب اسلامی ایران را به وجود آورد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمدادامه داد: اگر با وجود محدودیت‌های ظالمانه‌ای که بیگانگان علیه نظام داشتند، عملکرد نظام  را مورد بررسی قرار دهیم شاهد عملکردی قابل قبول هستیم.

محمدی در ادامه به دلایل پیروزی انقلاب اسلامی بر کفر جهانی اشاره کرد و گفت: رهبری قدرتمند امام راحل با بسیج همه گروه‌ها ، اقشار مختلف مردم و گروه‌های سیاسی از جمله دلایل پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی بیان کرد: ایدئولوژی سیاسی اسلام از دیگر دلایل پیروزی و ماندگاری انقلاب بود، ایدئولوژی که شیوه مدیریتی، سیاسی و بین‌المللی را در تمامی ابعاد بر جامعه مدنی تحمیل کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمدتصریح کرد: امام راحل با تشکیل انقلاب اسلامی گفتمان جدیدی را برای اداره و مدیریت جهان طراحی می‌کند که امروز بهترین مدیریت در دنیا این گفتمان است.

محمدی یادآور شد: نقش مردم در شکل‌گیری انقلاب غیر قابل انکار بود به همین دلیل امام راحل موضوع جمهوری اسلامی را مطرح می‌کنند و این به معنای اراده انسان در طول اراده خداوند به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: اسلام دینی است که از آزادی‌های مطلوب برخوردار بوده و کرامت انسانی را برای انسان به ارمغان آورده است.

محمدی در ادامه با اشاره به خلق حماسه بزرگ سیاسی 22 بهمن توسط ملت ایران ،گفت: انقلاب را مردم ایجاد کرده‌اند و آنها نیز با خلق چنین حماسه‌های از انقلاب دفاع می‌کنند.

گفتنی ست عصر امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون برنامه‌ریزی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مدیران کل جهاد کشاورزی، اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان شهرستانی و اقشار مختلف مردم  مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید گچساران برگزار شد.

در این مراسم، محمد شفیعی، فرماندار سابق گچساران تودیع و عبدالرحیم رحیمی با دریافت حکمی از سوی وزرات کشور توسط فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد رسماً مسئولیت فرمانداری این شهرستان را بر عهده گرفت.

ادامه تصاویر

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها