نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. بهمن 1392 - 21:19
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:تبعات مثبت و منفی تمرین نکردن را همه دیدند و الان بازیکنان ما متوجه شدند که تنها هستند و کسی با آنها نیست.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از فارس،علی دایی بعد از تمرین امروز پرسپولیس گفت: تبعات مثبت و منفی تمرین نکردن را همه دیدند و الان بازیکنان ما متوجه شدند که تنها هستند و کسی با آنها نیست. باید از وزارت ورزش سؤال شود که چرا این تیم به امان خدا رها شده است. آمدن علی پروین به تمرین هم امروز اتفاق افتاد و دستش درد نکند. او با بچه‌ها صحبت کرد و بعد از صحبت‌های او بچه‌ها فهمیدند که کسی را ندارند و تنها هستند و باید به خاطر عشق به مردم تلاش کنند.

وی ادامه داد: روزهای سختی را تا قبل از تعطیلات لیگ سپری می‌کنیم و فهمیدیم که تنها هستیم و این موضوع به ما ضربه می‌زند. ما نه مدیریتی داریم و نه چیزی و باید به مردم فکر کنیم و کاری که از دست ما برمی‌آید انجام دهیم.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه وزیر ورزش اعلام کرده به باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال پولی پرداخت نمی‌شود، افزود: به نظر من این صحبت عدم مسئولیت را می‌رساند و کسی که مسئول نباشد این حرف‌ها را می‌زند اگر تیم برای دولت نبود، این دو تیم به وزیر ورزش ربطی نداشتند اما حالا که دولت متولی مستقیم استقلال و پرسپولیس است، باید پاسخگو هم باشد. شاید ایشان از فوتبال چیزی نمی‌داند، شاید چیزی از استقلال و پرسپولیس نمی داند، شاید چیزی از هواداران و مردم نداند، شاید چیز از عشق و علاقه به فوتبال ندارد که این صحبت‌ها را می‌‌کند چرا که اگر کسی مسئول باشد این صحبت‌ها را مطرح نمی‌کند.

 

دایی ادامه داد: فکر می‌کنم به وزیر ورزش مشاوره غلط می‌دهند، چرا که اگر کسی در این مقام باشد و اطلاعات درستی هم داشته باشد، این حرف‌ها را نمی‌زند. اگر استقلال و پرسپولیس برای دولت نیست، همین امروز اعلام کنند تا کسانی که می‌توانند این دو تیم را بخرند، آن وقت می‌توانند بگویند که پولی هم به این دو باشگاه داده نمی‌شود، اما تا زمانی که سایه دولت بر سر این دو تیم است، وظیفه آن است که به آنها کمک کند و هیچ منتی هم نباید باشد، چرا که باید باعث خوشحالی مردم شوند.

وی ادامه داد: این صحبت‌ها به دلیل عدم آگاهی بود و عدم مسئولیت‌پذیری و مشاوره غلط را نشان می‌دهد و کسانی که با ورزش بیگانه هستند، اینگونه صحبت می‌کنند.

دایی افزود: از کسی مثل وزیر ورزش که تحصیلات آکادمیک دارد و رئیس دانشگاه تربیت بدنی بوده، بعید است که این صحبت‌ها را مطرح کند و باید فکر اساسی انجام داد و اگر آمادگی دارند که استقلال و پرسپولیس واگذار کنند، همین امروز بگویند تا کسانی که می‌توانند این تیم‌ها را خریداری کنند و ما هم دنبال وزیر و وکیل نمی‌رویم.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مشکلاتی که امروز با یکی از خبرنگاران تلویزیونی برای او پیش آمد، تصریح کرد: هر کس که دوربین به دست می‌گیرد، نباید به خودش اجازه بدهد که جلوی دوربین هر حرفی که می‌خواهد بزند، او با خنده سؤال مطرح می‌کند. دست آقای پروین درد نکند که به تمرین آمد، اما آمدن ایشان تأثیری در تمرین کردن و یا نکردن بازیکنان نداشت، بازیکنان اگر نمی‌خواستند تمرین کنند، نمی‌کردند. البته ایشان صحبت‌های من را هم تایید کرد که به او قول‌هایی داده بودند اما اجرایی نشد. متاسفانه نباید از جایگاهی که در آن قرار داریم، سوءاستفاده کنیم. من به او بی‌احترامی نکردم و فقط پاسخ سؤالش را ندادم اما سؤال او که با خنده همراه بود بیجا بود. ما سه ماه است که تنها تمرین می‌کنیم این چه سؤالی است که او می‌کند؟

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها