نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. بهمن 1392 - 16:52
به مناسبت دهه فجر نمایشگاه هنرهای تجسمی با حضور جمعی از مسئولین ادارات،نهادها و هنرمندان گچسارانی در محل نگارخانه شهید سجده ای افتتاح شد.

به گزارش آفتاب جنوب ،پیش از ظهر امروز به مناسبت دهه انقلاب نمایشگاه هنرهای تجسمی با حضور جمعی از مسئولین ادارات،نهادها و هنرمندان در  محل نگارخانه شهید سجده ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران افتتاح شد.

سید زمان علیپور در حاشیه ی این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: دهه مبارک فجر فرصتی برجسته برای انتقال فرهنگ و دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی به جهانیان است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران مملو از خاطرات و مناسبت‌های ارزشمند است که بایدنسبت به تبیین آنها در آیین‌های گرامیداشت این دهه تلاش جدی شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران تصریح کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی دارای ماهیتی فرهنگی ست و امروز بر طبق فرامین مقام معظم رهبری(مدظلله العالی) باید کارهای فرهنگی در سطح جامعه بیش از پیش گسترش یابد.

علیپور درادامه فرهنگ را اصلی ترین عامل حفظ و تقویت هویت ملی و تاریخی یک کشور برشمردو متذکرشد: اهداف تهاجم فرهنگی غرب در حقیقت از بین بردن ارزش ها، آرمان های بزرگ انقلاب و ریشه کن کردن فرهنگ ملی ست.

گفتنی ست در این نمایشگاه بیش از 30اثراز هنرمندان کشوری و شهرستانی در محل نگارخانه شهید سجده ای در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

این نمایشگاه تا 22 بهمن ماه سال جاری پذیرای علاقه‌مندان به هنر و فرهنگ خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها