نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. دى 1392 - 22:33
بازیکن خط میانی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به اردوی تیم ملی امید کشور دعوت شد.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از صبح زاگرس،مسئول کمیته جوانان هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران افزود: محسن طاهریان بازیکن گچسارانی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به عنوان نماینده این شهر در اردوی تیم ملی امید شرکت می کند.

جهانبخش عنبریان اظهار داشت: پیش از این نیز میلاد غریبی، محمد رشید مظاهری، رضا قیالی در این اردو به عنوان نمایندگان گچساران حضور پیدا کرده بودند.

عنبریان با بیان اینکه از سوی فدراسیون فوتبال دعوت نامه ای برای حضور محسن طاهریان بازیکن تیم فوتبال نفت و گاز ارسال شده است، اظهار داشت: دعوت از این بازیکن یک افتخار برای فوتبال نفت و گچساران به شمار می آید و حمایت از استعدادهای فوتبال این شهر نیاز به یک اتحاد و همدلی دارد.

وی تصریح کرد: محسن طاهریان در تمام تمرینات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از ابتدای فصل حضور کامل داشته است و با آمادگی خوبی به اردوی تیم ملی امید خواهد رفت.

مسئول ورزش قهرمانی نفت و گاز گچساران تاکید کرد: با وجود سرمربی خوش نام و با سابقه ای همچون محمد حسین ضیایی از این پس باید شاهد حضور بازیکنان بیشتری از گچساران در رده های بالای فوتبال کشور باشیم.

عنبریان اظهار امیدواری کرد : با پتانسیل بالایی که در این بازیکن 19 ساله گچسارانی وجود دارد از این به بعد موفقیت های بهتر و بیشتری را از وی خواهیم دید.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها