نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. دى 1400 - 19:58
دبیرهیات فوتبال گچساران گفت:امروز نظام سلطه نگران این موضوع است که چگونه آزادی خواهان جهان با شخصیت حاج قاسم آشنا خواهند شد و راه و منش او را در مقاومت ،مبارزه علیه ظلم و استعمار خواهند پیمود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، حمید کمائی، پیشکسوت فوتبال گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص تبیین ابعاد های شخصیتی حاج قاسم گفت:حقیقتا تبیین مکتب "حاج قاسم" ضرورت امروز کشور است، وقتی ایشان خود را سرباز ولایت می دانند و نه تنها تمام زندگی اش را وقف خدا و خدمت به مردم می دانست نباید از حاج قاسم فقط به عنوان یک فرد ارشد نظامی در دوران معاصر نام برد، بلکه یک الگوی بزرگی است که در برابر ظلم و ظالم می تواند به عنوان یک سرمشق برای همه انسان ها باشد.

وی افزود:از مهمترین ویژگی‌ های شخصیتی سردار سلیمانی می‌توان به کار بی منت برای خدا، اخلاص درعمل،شجاعت، مجاهدت ،مردمداری، خدمت به مردم و نیز مبارزه در راه آرمان‌های انقلاب را برشمرد، اگرچه در مکتب شهید سلیمانی عقلانیت حرف اول را می‌زند.

کمایی ادامه داد:جهت فرهنگ سازی و نیز تبیین مکتب شهید سلیمانی در جامعه باید ابتدا ویژگی‌های فردی و اجتماعی حاج قاسم را شناسایی و به مردم معرفی کنیم که اگر بتوانیم قابلیت ها و حماسه های این سرار بزرگ اسلام را در قالب آثار ادبی ،هنری و رسانه ای به نسل جوان کشورمان به درستی معرفی کنیم نتایج خوبی را در آینده نیز شاهد خواهیم بود.

دبیرهیات فوتبال گچساران تصریح کرد:حاج قاسم سلیمانی نه عنوان مهندسی داشت، نه دکتر بود و هیچ کدام از دیگر عناوین اعتباری در مجامع علمی را به همراه نداشت، اما همه اقشار مردم را به دنبال خود آورد و بعد از شهادتش نیز مهندس، پزشک، روحانی و همگان برای او گریه کردند.

کمایی افزود:البته باید توجه کرد که ما باید "حاج قاسم" را دست یافتنی تعریف کنیم تا هر نوجوان و جوانی نیز بتواند در مکتب سردار دلها حرکت و تفکر کند ،چرا که نسل جوان همیشه قهرمانان را دوست دارند و ما با فرهنگ سازی و تبیین رشادت های حاج قاسم،زمینه را برای ظهور حاج قاسم های جدید نیز فراهم کنیم.

وی بیان کرد:باید بدانیم که فعالیت ۲۲ ساله حاج قاسم در قامت فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران به عنوان الگوی دیپلماسی سیاسی و نظامی در منطقه و جهان بود، درحالی که  امروز نظام سلطه و در راس آمریکای جنایت کار نگران این موضوع هستند که چگونه آزادی خواهان جهان با شخصیت حاج قاسم آشنا خواهند شد و راه و منش او را در مقاومت ،مبارزه علیه ظلم و استعمار خواهند پیمود.

دبیر هیات فوتبال گچساران در ادامه با اشاره به ساده زیستی سردار سلیمانی گفت: حقیقتا ساده زیستی حاج قاسم رمز محبوبیت ایشان نزد مردم بود،بنابراین ساده زیستی برای تمام افراد جامعه یک ارزش محسوب می‌شود، اما برای مسئولین و مدیران جامعه یک ضرورت است چرا که مهم ترین اثرات ساده‌زیستی مسئولان همین ترویج فرهنگ قناعت و دوری از تجملات و اشرافی گری در جامعه است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها