نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. دى 1400 - 13:34
با حضور شهید گمنام برگزار شد؛
یادواره 31 شهید شرکت نفت و گاز گچساران+تصاویر
یادوار ۳۱شهید والامقام شرکت نفت وگاز گچساران و گرامیداشت سردار شهید "حاج قاسم سلیمانی" با حضور شهید گمنام دوران دفاع مقدس در سالن اجتماعات آزادی این شهرستان برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این آیین گفت:حاج قاسم می گفتند  که من یک لر هستم و افتخار هم می کنم به لر بودم، انقلاب اسلامی ایران  از بزرگترین و عمیق ترین انقلاب های ارزشی بود که درعصر حاضر رخ داد و پیروزی انقلاب دربهمن ۵۷ مهمترین تحول اساسی درقرن بیستم بود.

وی افزود:در رژیم طاغوت تحت سیطره کامل آمریکا بودیم و آمریکا چهار راه اقتصادجهان را در دست گرفته بود و نماینده آمریکا در شرق جهان هم ایران زمان رژیم پهلوی بود، بنابراین قرن بیستم به نوعی پایان اسلام دردنیا بود و گفتمان رایج نیز مارکسیسم و کمونیسم و...بود درحالی که اسلام را به پستوها برده بودند، هرجایی که در دنیا جنگ بود یک طرف آمریکا بود و یک طرف هم شوروی،اما حضرت امام راحل دین اسلام ناب محمدی(ص) را دردنیا احیاء کردند.

سردار مرادحاجتی تصریح کرد:امام روح الله با تبعیت از سیره ائمه اطهار(ع)شاخ آمریکا را شکستند،چرا که ما هرچه داریم از اهل بیت علیهم السلام داریم،آن روزها اقتصاد ما شکست خورده بود و ۲۲بهمن ۵۷امام راحل برایرانی وارد شد که تماما تحت سیطره غرب بود، اما حضرت امام(ره) نیز معادلات جهان را تغییر دادند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان اظهارکرد:حضرت امام(ره) فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و بعد هم فرمودند نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی، هرچند آمریکا می گفت ایران قلب دنیاست و بایستی تحت سیطره ما باشد،امام آمد و انقلابی را طراحی کردند که بزرگترین تئوریسین های دنیا چیزی  موضوعی را پیش روی خودشان نمی دیدند.

وی افزود:یک روزی پوتین رئیس جمهور روسیه از هواپیما پایین می آید و برخلاف عرف دیپلماتیک  قرآن را زیر بغل گذاشتند و گفت برویم خدمت رهبر فرزانه ایران،درحالی که کفش هایشان را درمی آورد و به نکته های آقا گوش می داد.

سردار مراد حاجتی افزود:امروز بزرگترین ارتشی که آمریکا به یمن فرستاده درمقابل ارتش یمن شکست خورده است،البته داعش تولید کدام مرکز بود که این رشید مرد بزرگ اسلام داعش را تارو مار کردند،امروز امنیت و آرامش ما مدیون شهدای والامقام است و هرچه داریم به برکت خون شهداست.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد:سال ۵۹ آمریکا به صدام دستور داد به ایران حمله کند، آمریکا برنامه داشت که ایران را بدست بگیرد درحالی که آن روزها ارتش و امکانات چندانی هم جهت مقابله نداشتیم اما "بهنام محمدی ها" و "جهان آراها" را داشتیم.

وی تصری کرد:البته این سرزمین مردان بزرگی داشت و آمدند مقابل رژیم تا بن دندان مسلح بعثی ایستادند، قربان این مردم با وفا بروم که اینقدر سختی در زندگی دارند اما بزرگترین تشییع را برای سرباز ولایت انجام دادند،پس وعده اسرائیل از نیل تا فرات چه شد؟!.

سردار مراد حاجتی بیان کرد:دشمن می داند که موشک های ما چه ابهتی دارند،امروز همه جمع شدیم برای گرامیداشت "شهید سلیمانی" شخصیتی که حقیقتا ولایتمدار بودند. همه دیدیم که درفتنه ۸۸ جسارت ها و خیانت ها به این مملکت شد اما مردم در۹دی حماسه ای شکل دادند و بساط فتنه‌ و فتنه گران‌ خارجی و داخلی را برچیدند.

وی افزود:حقیقتا حاج قاسم مردمی بود، حاج قاسم مالک بود  و حاج قاسم عمار بود،امروز نظام سلطه با فتنه های مختلف به فکر براندازی انقلاب اسلامی است اما کور خوانده اند چرا که قهرمانان ما کسانی هستند که معادلات دنیا را برهم زدند.

سردار مراد حاجتی گفت:امروز دنیا به این اصل واقف است که ایران اسلامی به اقتدار و عزت رسیده است،حاج قاسم فرزند بزرگ ایل لر و سرباز ولایت بودند، بدن پاک حاج قاسم درعراق تکه تکه شد برای صیانت از جایگاه و منصب ولایت ، اما بازهم حواسمان باشد که مسیرمان را گم نکنیم و درهمه حال مطیع محض امر ولایت باشیم.

وی در پایان گفت:آی آمریکا بفهم یکی بزنی ۱۰تا خواهی خورد و دوران بزن و دررو نیزگذشته است، آمریکایی ها می دانند با چه قومی روبرو هستند. به حضرت عباس همین قوم بهمئی را بگذارند بروند درمقابل آمریکا،به خدا نسل آمریکا را در می آورند و این را قلبا می گویم چرا که تابع محض ولایت هستند و حاج قاسم حرف اول و آخرش نیز حجاب بود،‌ولایت بود و ولایت.

استقبال از شهید گمنام دوران دفاع مقدس ،پخش کلیپ های رهبر معظم انقلاب و شهیدسردارسلیمانی،اجرای سرود،روایتگری رزمنده دفاع مقدس، رونمایی از تابلو نقاشی حاج قاسم ،قرائت پیام مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و تجلیل از خانواده شهدای صنعت نفت از دیگر برنامه های این آیین در گچساران بود.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها