نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. مهر 1400 - 9:06
رشید مظاهری مدتی پیش در پستی از استقلال خداحافظی کرده بود که حالا این پست را از صفحه اینستاگرامش نیز پاک کرده است که به نظر می رسد روزهای آینده شاهد تمرینات مجدد مظاهری در استقلال باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،رشید مظاهری،دروازبان گچسارانی استقلال تهران تابستان پرحاشیه ای را پشت سر گذاشت وی که بعد از پایان فصل با "احمد مددی "مدیرعامل باشگاه استقلال به مشکل خورد و در آستانه جدایی از آبی پوشان قرار گرفت،اما همچنان به تمریناتش ادامه داد در حالی که بدنبال فسخ قراردادش بود.

بنابراین مظاهری هم در روز اعزام بازیکنان استقلال به جهت دیدار آسیایی با الهلال عربستان از همراهی تیمش به "دبی امارات" امتناع و درادامه نیز قراردادش را به صورت یکطرفه با آبی ها پایتخت فسخ کرد که شایعاتی هم جهت پیوستن وی به دیگر تیم های لیگ برتری(سپاهان) هم برسر زبان ها افتاد اگرچه به گفته مظاهری اختلاف نظر با مدیریت باشگاه، دلیل اصلی فسخ قراردادش بوده است.

با این وجودنیزگفته شد که مظاهری در پی شکایت استقلال بابت فسخ غیر قانونی قراردادش و احتمال ایجاد محرومیت هایی برای او، در این مدت راهی هیچ تیم دیگری هم نشد،هرچند در این مدت برخی رسانه ها به نوعی نیز از بازگشت مجدد مظاهری به استقلال خبر داده بودند.

 

با این تفاسیر نیز تازه ترین پست اینستاگرامی رشید مظاهری احتمال بازگشتش به استقلال را قوت بخشیده هرچند این دروازبان گچسارانی روزهای عجیب و پر فراز و نشیبی را پشت سرگذاشت که به نظر می رسد به زودی هم به تمرینات آبی پوشان اضافه شود.

 

بنابراین مظاهری در پستی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده، عکسی از خودش در آغوش فرهاد مجیدی به اشتراک گذاشته و نوشته است:سلام به هواداران عزیز و دوست داشتنی که مالکان اصلی باشگاه بزرگ استقلال هستند. ‎

 

وی ادامه داد:بعد از این مدت سکوت؛ احساس کردم هنوز در فضایی ناجوانمردانه و به دور از حقیقت‌ها و واقعیت‌ها مطالبی عنوان می‌شود که می‌خواهند با احساس هوادار و در مقابل با آبرو و اعتبار خودم و خانواده ام بازی کنند و، اما همچنان با سکوتم سعی کرده ام و سعی میکنم آرامش تیم و هوادار را بهم نزنم ‎و فقط به اتفاقات تلخ و حواشی مدیریت قبلی می‌توانم اشاره کنم که با تمام وجود مسبب و باعث و بانی تمام حواشی، اختلاف و فاصله‌ها بودند بدون آنکه من عامدانه نقشی در این فاصله گرفتن‌ها داشته باشم ‎اما با تمام وجودم همیشه در کنار هواداران آبی دل بوده ام و قلبم به عشق نام بزرگ استقلال می تپد.

 

‎مظاهری نوشته است:ضمن تبریک به سردار آجرلو از ایشان ممنونم در همین روز‌های کمی که به خانواده بزرگ استقلال پیوسته آرامش و انگیزه و امید را به این جمع میلیونی برگردانده و ممنونم از فرهاد مجیدی عزیز که همیشه دغدغه اش روز‌های خوب و درخشان برای استقلال بزرگ بوده است

‎وی افزود:در پایان حرف قلبم این است که خودم و خدای خودم می‌داند که این مدت چه فشار‌هایی را تحمل کردم.‎هیچ نامی بزرگتر از استقلال و هواداران استقلال نیست به امید درخشش و سرفرازی استقلال دو ستاره».

گفتنی است رشید مظاهری مدتی پیش در پستی از استقلال خداحافظی کرده بود که حالا این پست را از صفحه اینستاگرامش  نیز پاک کرده است که به نظر می رسد روزهای آینده شاهد تمرینات مجدد مظاهری در استقلال باشیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت