نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. مرداد 1400 - 20:46
غلامیان نوشت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم برد تا هر چه سریع تر این قشر زحمتکش(پاکبانان) و در معرض خطر نیز به گروه های هدف واکسیناسیون اضافه گردد تا شاهد اتفاقات خوبی در زمینه واکسیناسیون جامعه باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،آرین غلامیان،مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران در پاسخ به یادداشت "سید ناصر حسینی پور"(اینجا) نوشت:نماینده محترم شهرستان های گچساران و باشت با سلام و احترام یادداشت شما در خصوص واکسیناسیون گروه های آسیب پذیر و به خصوص نیروهای خدوم و زحمتکش خدماتی و همچنین حمل و نقل سازمان های شهرداری و صنعت نفت را مطالعه نمودم.

وی ادامه اد:ابتدا از اینکه در این شرایط سخت همواره همراه با کادر بهداشت و درمان و همچنین مدیریت این مجموعه بوده و با حساسیت بالا امور را پیگیری می نمایید و همچنین در صورت نیاز، اقدامات لازم به منظور تسریع امور و برطرف نمودن موانع را انجام می دهید، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

غلامیان افزود:اما در خصوص واکسیناسیون گروه هایی که به آن اشاره داشتید با پیگیری و رایزنی های انجام گرفته مجوز قریب به ۱۵۰۰ نیروی حمل و نقل عمومی زیر مجموعه شهرداری و شرکت نفت اخذ شده و همچنین واکسیناسیون آتش نشانان عزیز با جدیت و به صورت کامل نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران بازهم نوشت:در خصوص پاکبانان عزیز تمام تلاش خود را به کار خواهیم برد تا هر چه سریع تر این قشر زحمتکش و در معرض خطر نیز به گروه های هدف واکسیناسیون اضافه گردد تا شاهد اتفاقات خوبی در زمینه واکسیناسیون جامعه باشیم.

غلامیان ادامه داد:در حال حاضر نیز با تلاش شبانه روزی همکاران عزیزمان واکسیناسیون با سرعت خوب و قابل توجهی در شهرستان انجام می گیرد که بدیهی است در این شرایط حساس که برای مهار و کنترل بیماری با مجموعه همکاران مان در چند جبهه در حال مبارزه می باشیم، یکدلی و هم افزایی می تواند تاثیر قابل توجهی در خروجی عملکردها داشته باشد؛ لذا جا دارد از نگاه ویژه شما به حوزه بهداشت و درمان و آن هم در شرایط بحران قدردانی نمایم. نگاه ویژه ای که بازخورد آن چیزی جز سلامت مردم و خدمت صادقانه به همشهریان نخواهد بود.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت