نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. مرداد 1400 - 8:55
افزایش آمار مبتلایان به کرونا در روزهای اخیر نیزقرمزترین وضعیت تجربه شده از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون بوده است،هرچند رشد ابتلا و بستری بیماران کرونایی در این روزها همچنان در شاخه های مختلف در حال رکورد زنی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، اواسط تیرماه بود که با تایید خبر ورود ویروس جهش یافته دلتا از مرزهای جنوب شرقی ایران، بسیاری از کارشناسان هشدار داده بودند که درصورت بی‌توجهی به روند فعالیت این نوع ویروس خطرناک بازهم کشورمان درگیر بحران می‌شود با این تفاوت که این بحران کاملا متفاوت و سهمگین‌تر از پیک‌های گذشته است.

با این حال افزایش آمار مبتلایان به کرونا در روزهای اخیر نیزقرمزترین وضعیت تجربه شده از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون بوده است،هرچند رشد ابتلا و بستری بیماران کرونایی در این روزها همچنان در شاخه های مختلف در حال رکورد زنی است که در همین خصوص در سه بخش ابتلا، بستری و بیماران تحت درمان متاسفانه رکوردهای مهمی نیز به ثبت رسیده است.

سید امین رضایی،معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران در حساب کاربری اش در خصوص وضعیت کرونایی بام نفت ایران نیز نوشته است: تعداد بیماران بستری در بیمارستان ها در طول مدت شیوع بیماری بی سابقه بوده است و هر چقدر تخت بیمارستانی در نظر گرفته می شود، باز هم جوابگوی این تعداد از بیماران نمی باشد.

وی افزود:گویا تا زمانی که برخی همشهریان عزیز خود و خانواده شان نیازمند بیمارستان شود، و با چشمان خود وضعیت را نبینند؛ باور ندارند چه خبر شده است. کافی است یک سر به این بیمارستان ها زده شود تا فشار کاری بر همکاران عزیزمان را از نزدیک متوجه شوید‌.

رضایی ادامه داد:از دیشب همکاران بزرگوارمان طی برنامه ریزهای انجام گرفته تلاش های لازم برای راه اندازی بخش های بستری بیماران کرونایی در بیمارستان نرگسی را انجام دادند و طی بازدیدی که به همراه فرماندار، معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی، مسئول نظارت بر درمان شبکه، رئیس بیمارستان و سایر تیم مدیریتی آن داشتیم هماهنگی لازم به منظور انتقال بخشی از بیماران بستری از شهید رجایی به نرگسی انجام گردید تا به طور رسمی پذیرش بیمار در این بیمارستان انجام و بر تخت های بستری کرونا جهت همشهریان عزیز افزوده شود.

وی افزود:از همه همکاران پر تلاش و عزیزم به خصوص واحد درمان شبکه، تیم مدیران داخلی، دفتر پرستاری، اورژانس و سایر پرسنل زحمتکش این بیمارستان ها کمال تشکر را دارم.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت