نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. خرداد 1400 - 7:21
امروز نوبت مردم همیشه درصحنه کشورمان و ازجمله مردمان سرزمین نفتخیز گچساران است که نتیجه این‌همه تلاش را به منصه ظهور درآورند چراکه این مردم بارها و بارها نشان داده‌اند که تا جان در بدن دارند با مشارکت حداکثری در انتخابات از ارزشهای نظام و مملکت خود دفاع خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،شهروندان دیار بام نفت ایران امروز و از دقایق ابتدایی صبح بار دیگر با حضور پرشور خود پای صندوق های رای و شرکت در سه انتخابات ریاست جمهوری،میاندوره ای مجلس یازدهم و شورای شهر و روستا رقم زدن حماسه‌ای ماندگار را نوید بخش هستند،در گچساران و در شهرامامزاده بی بی حکیمه(س)، چهارمین حرم اهل بیت علیهم السلام انگشت مردم با علم و یقین از دقایق اولیه روز، رنگ انتخاب گرفته زیرا مردم اندیشمند این دیار بدون اندیشه انتخاب نخواهند کرد.

شور و هیجان عجیبی بین زن و مرد و پیرو جوان موج می‌زند، امروز 28خردادماه 1400 بازهم در تاریخ این مرزوبوم ماندنی خواهد شد، اگر چه آخرین روزهای گرم بهار را تجربه می کنیم، اما گرمای انتخابات بازهم مردم را به پای صندوق های رأی آورده و شور و شوقی دیگر به این شهر داده است.

این درحالی است که در کنار انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا،کاندیداهای انتخابات میاندوره ای مجلس یازدهم نیز در یک رقابت نفس‌گیر تمام سعی خود را برای معرفی انجام داده اند و حال امروز نوبت مردمان سرزمین نفتخیز گچساران است که نتیجه این‌همه تلاش را به منصه ظهور درآورند،چرا که این مردم بارها و بارها نشان داده‌اند که تا جان در بدن دارند از نظام و مملکت خود دفاع خواهند کرد.

 با این تفاسیر،مرتضی سجادپور ،دبیر ستاد انتخابات گچساران گفت: تعداد شعبه های اخذ رای در انتخابات 28خردادماه در این شهرستان نسبت به دوره قبلی هشت درصد افزایش یافت.

وی افزود:این اقدام در راستای حفظ سلامتی و جلوگیری از ازدحام و شلوغی مردم در پای صندوق‌های رای بویژه در شعبی که در ادوار گذشته با جمعیت زیاد رای دهندگان روبرو بود، انجام شد.

سجادپور بیان کرد: ۱۴۶ شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات پیش رو در این شهرستان تعیین شده در حالی که در ادوار قبل ۱۳۴ شعبه بوده است که از تعداد شعب اخذ رأی ۱۳۱ شعبه ثابت و مابقی سیار است.

دبیر ستاد انتخابات گچساران گفت: از این تعداد شعب اخذ  ۷۶ مورد در شهر و ۷۰ شعبه در روستاها قرار دارد،بنابراین فراهم شدن زمینه مشارکت مردم و رعایت قانون، مدنظر مجریان این دوره از انتخابات شهرستان است و در این زمینه همه تلاش خود را بکار گرفته ایم.

وی افزود:هرچند باید به این نکته هم توجه کرد که رعایت اصل بی طرفی و صیانت از آرای مردم از مهمترین اولویت‌ها برای مجریان برگزاری انتخابات 1400 است.

سجادپور بیان کرد:حضور حداکثری مردم در انتخابات در تحقق اهداف و دستاوردهای نظام بی بدیل است و اعضای امور هماهنگی انتخابات در شهرستان گچساران در تلاش هستند تا با برگزاری یک انتخابات قانونمند، در تحقق این مهم هم نقش آفرین باشند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی به صورت همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت