نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. بهمن 1399 - 13:08
امام جمعه موقت گچساران گفت:انقلاب اسلامی منشا خدمات و دستاوردهای بزرگی برای مردم کشور بوده است، البته امروز برخی از مسئولینی که به دست خود مردم انتخاب می شوند گاهی برای ملت هم دردسر درست می کند و به نوعی هم مشکلات و سختی هایی برگرده این ملت تحمیل کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام والمسلمین علیرضا صفایی،امام جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با اشاره به ایام الله دهه فجر گفت:یکی از مسائلی که در قرآن کریم بارها تکرار شده است توصیه به تقوا است و خداوند عالم راه نجات بشریت را در کسب تقوا مقرر کرده است.

وی افزود:خداوند در آیه 48سوره بقره می فرمایند از روزی بترسید(قیامت) که نه کسی از کسی عذابی را دفع می کند، و نه از کسی شفاعتی را می پذیرند و نه از کسی در برابرش گناهانش فدیه و عوضی می گیرند و نه برابر رهایی از آتش دوزخ یاری می شوند.

حجت الاسلام صفایی تصریح کرد:ممکن است گاهی انسانی برای فرار از خطایی دست به اعمالی هم بزنند و جان سالم هم به در ببرند، اما قیامت اینگونه نیست و این حرف خالق است و باید در این دنیا بسیار مراقبت کرد چرا که فردای قیامت به حساب همه انسان ها رسیدگی خواهند کرد.  

امام جمعه موقت گچساران گفت:در هفته ای پیش رو، 22بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را داریم که این روز بزرگ را به همه عزیزان تبریک عرض می کنم،این ایام نیز مردم ایران چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرد.

وی افزود:انقلاب اسلامی درخت تنومند و مستحکمی به پشتوانه خداوند است، امروز خیانت ها و جنایات آمریکای جنایتدار را در عالم مشاهده می کنید، استکبار جهانی  از هر حربه ای علیه این ملت استفاده کردند اما ملت بزرگ ما هم همچون دفاع مقدس ها خوش درخشیدند.

حجت الاسلام صفایی تصریح کرد:اگر دفاع مقدس نبود امروز پرچم پرافتخار ایران اسلامی در اقصی نقاط عالم به اهتزاز در نمی آمد،امروز خون آن شهدای 8سال دفاع مقدس و رشادت های فرزندان این مرز و بوم انقلاب اسلامی را بیمه کرده است و عزت و افتخار برای این انقلاب بدست آورده اند.

امام جمعه موقت گچساران گفت:انقلاب اسلامی از حضور مردم نشات گرفته است،بنابراین این شهداء افتخار آفریدند و نام ایران و ایرانی را سربلند کردند،حاج قاسم سلیمانی برای اعتلای اسلام جانانه با نظام سلطه به مبارزه پرداختند و در این راه نیز شهد شهادت نوشیدند،در حالی که جمهوری اسلامی برای مظلومین و آزادی خواهان عالم خدمت ها کرده است.

وی افزود:در دوران رژیم پهلوی خبری از عمران و آبادی ها در کشور نبود و انقلاب اسلامی منشا خدمات و دستاوردهای بزرگی بوده است، البته امروز برخی از مسئولینی که به دست خود مردم انتخاب می شوند گاهی برای ملت هم دردسر درست می کند و مشکلات و سختی هایی برگرده این ملت تحمیل کرده اند، هرچند باید مطالبات به حق مردم را اجابت کنند.

حجت الاسلام صفایی تصریح کرد:هرچند این مشکلات وجود دارد اما عزت بسیار بالاتر است،هرچند فرازها و نشیب هایی طی شده است اما امروز انقلاب اسلامی با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب در دنیا خوش درخشیده است و با اقتدار و عزت به پیش می رود.

امام جمعه موقت گچساران گفت:رهبر معظم انقلاب چند روز گذشته دیداری تصویری با مداحان اهل بیت(ع) داشتند و فرمودند موضوع کار مداح از عالی ترین موضوعات، که همانا ستایشگری اهل بیت علیهم السلام است و وظیفه مداحان گسترش دادن الگوی و سیره نبوی ، علوی ، فاطمی و نیز ترویج اندیشه ها و درس های آن عزیزان است.

وی افزود:رهبری بازهم فرمودند که مسئله ازداوج به هنگام و فرزند آوری در کشور بسیار حائز اهمیت است که از نیازهای حیاتی امروز و فردای این کشور است، متاسفانه سن ازدواج در کشور بالا رفته است اما خبری از ازدواج نیست و ازدواج هایی که هم صورت می گیرد متاسفانه منجر به طلاق می شود که خودش یک معضل و آسیب است.

حجت الاسلام صفایی تصریح کرد:از طرفی هم این سنت غلط "فرزند کمتر زندگی بهتر" را در جامعه ایجاد کردند، و رهبر انقلاب بارها درباره مسئله جمعیت نیز تذکر داده اند چرا که آینده نیازمند این جمعیت جوان است که مداحان باید به عنوان یک رسانه بزرگ برای ترویج آن نیز نقش آفرینی کنند و همه و همه باید دست به دست هم بدهند و مردم را برای این امر بزرگ تشویق کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت