نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. دى 1399 - 17:21
علی نبیان ،معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از بیمارستان نرگسی گچساران بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، ظهر امروز علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد،مدیرکل راه و شهرسازی استان،رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از بیمارستان نرگسی گچساران بازدید کرد.

علی خوانپایه ، فرماندار گچساران در حاشیه بازدید از این پروژه گفت: هم اکنون بیمارستان نرگسی  در حال احداث گچساران 94درصد پیشرفت فیزیکی دارد و  برای ساخت این طرح بزرگ درمانی تاکنون یک هزار میلیارد ریال هزینه شده  است.

وی افزود:امسال هم570میلیاردریال اعتبار مصوب دارد که تاکنون 200 میلیارد تومان آن تخصیص یافته  وبا توجه به اینکه بیمارستان نرگسی گچساران در مراحل پایانی کار قرار دارد در تلاش هستیم این طرح تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

فرماندار گچساران اظهارکرد: هم اکنون شهرستان گچساران با 3 بیمارستان از جمله بیمارستان شهید رجایی، بعثت صنعت نفت و بیمارستان بی بی حکیمه دارای 304 تخت بیمارستانی است که با افتتاح بیمارستان نرگسی سرانه تخت‌های بیمارستانی این شهرستان به 444 تخت نیز خواهد رسید.

 خوانپایه اظهارکرد: با بهره برداری از این طرح سرانه تخت بیمارستانی در این شهرستان افزایش خواهد یافت درحالی که بیمارستان 140 تخت خوابی نرگسی سومین بیمارستان دولتی در گچساران است.

براین اساس  بیمارستان 140 تختخوابی نرگسی بزرگترین بیمارستان در حال ساخت گچساران است که در زمینی به مساحت چهار هکتار در دست  احداث است،این بیمارستان  در زمینی به مساحت 40هزار متر مربع با زیربنای 10هزار و700متر مربع در 6 طبقه و 2 بلوک در حال ساخت است.

 این بیمارستان دارای بخش های اورژانس با 25 تخت، درمانگاه، "سی سی یو" با چهار تخت، 6 تخت "آی سی یو"، بستری جراحی، بستری داخلی، زنان، کودکان و جراحی است، کار ساخت این بیمارستان واقع در میدان نرگسی گچساران از مرداد ماه 92 آغاز که در بهمن ماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

کیامرث حاجی زاده،معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد  در نشست بررسی بیمارستان نرگسی  گچساران گفت: کارها و اقداماتی که صورت گرفته خوب است اما برای سرانجام رسیدن یک پروژه باید در همه محورها فعالیت ها دو چندان شود که  با توجه به تاکیدات استاندار و قول مساعد معاون وزیر، نشان از اهمیت این پروژه است اما در سطح استانی و شهرستانی فرماندار باید مدیران را مکلف کنند که این پروژه نیز در زمان مقرر به سرانجام برسد.

وی افزود: با توجه به اینکه تجهیزات خریداری شده ،اما متاسفانه جاده دسترسی مناسب به بیمارستان وجود ندارد که انتظار می رود شهرداری در این زمینه اقدام کنند،بنابراین شهرداری از امروز پای کار بیاید چرا که بیمارستان و مراکز آموزشی جز پروژه های عام المنفعه هستند.

حاجی زاده تصریح کرد: استاندار بر تکمیل این پروژه تاکید دارد چرا که این بیمارستان حق مردم شهرستان و استان است و برق  بیمارستان  نرگسی حداکثر تا ۱۰روز آینده نصب شود و برای تکمیل جاده دسترسی به بیمارستان نرگسی از ماشین آلات نفت استفاده شود، بنابراین تا ۲هفته دیگر جاده دسترسی آماده و در دست بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی در پایان تصریح کرد:تیم دانشگاه علوم پزشکی  در شهرستان برای تکمیل بیمارستان نرگسی مستقر شود.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت