نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. دى 1399 - 8:54
دبیر حزب موتلفه گچساران گفت:شهادت حاج قاسم یک موج بیداری دیگری را علیه آمریکا و استکبارجهانی در منطقه خاورمیانه بوجود آورد و همچنین یک جبهه مقاومت قوی و منسجمی تری شکل گرفت که محو رژیم صهیونیسمی را پیش از موعد مقرر نوید می دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عزیز الله رحمانی اصل،دبیر حزب موتلفه گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص تبیین ابعاد تاثیر شهادت حاج قاسم در منطقه گفت: شخصیت ملی و فراملی شهیدسلیمانی از یک طرف،اخلاص و صداقت و ایمان به هدف داشتن در راهی که انتخاب کرده بود از طرف دیگر و همچنین وحدت وهمبستگی ملت ایران در مقابل توطئه دشمنان این انقلاب و نظام،و روح قدردانی و قدرشناسی ملت ایران نسبت به خادمین خود می طلبید که یک تشییع جنازه تاریخی در شهادت سردار دلها برای ثبت در تاریخ شکل بگیرد.

وی با اشاره به موضوع انتقام سخت افزود:مهم ترین انتقام خون حاج قاسم سلیمانی تحقیر آمریکا و ایادی او در منطقه بود،که با یک هشدار کوچک نظامی هنوز از ترس انتقام سخت خواب راحتی در منطقه ندارند.

رحمانی اصل در ادامه تصریح کرد:این عده ای که نگران انتقام هستند هنوز الفبای این انقلاب را به درستی درک نکرده اند،انقلاب مسیر خودش را با اقتدار در چهار دهه ادامه داده و این بیمار دلان را هم در کنار خود داشته است.

دبیر حزب موتلفه گچساران گفت:بنابراین همچنانکه در صدر اسلام هم چنین افراد بیمارگونه وسست عنصر با ادعای مسلمان بودن در صف پیامبر اسلام  ویارانش وجود داشت ،ولی آیه یاس خواندن آنها خللی در حرکت رو به جلوی آیین پیامبر اسلام(ص) بوجود نیاورد.

وی در پایان تصریح کرد:شهادت حاج قاسم یک موج بیداری دیگری را علیه آمریکا و استکبارجهانی در منطقه خاورمیانه بوجود آورد و همچنین یک جبهه مقاومت قوی و منسجمی تری شکل گرفت که محو رژیم صهیونیسمی را پیش از موعد مقرر نوید می دهد.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها