نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. دى 1399 - 23:42
رئیس آموزش و پرورش گچساران گفت:شهادت حاج قاسم آثار متعددی را در منطقه خاورمیانه به جای گذاشت که می توان مهمترین اثر شهادت مظلومانه ایشان را یک دست شدن منطقه، برای بیرون راندن نیروهای آمریکایی و قطع کردن دست استکبار برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ایوب مقیمی،رئیس آموزش و پرورش گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص تبیین ابعاد تاثیر شهادت حاج قاسم در منطقه گفت:گاهی اتفاقی می افتد که نتیجه عکس می دهد، عده ای گمان می کردند که بعد از شهادت سردار سلیمانی قدرت ایران در منطقه از بین می رود یا حداقل کاهش می یابد.

وی افزود:بنابراین شهادت حاج قاسم سلیمانی باعث شد که تمامی اقشار جامعه کنار هم بایستند و  در رثایش عزاداری و سوگواری کنند، یعنی یکبار دیگر صدایمان و شعارمان یکی شد‌.

مقیمی در ادامه اظهارکرد:به هر حال با شهادت حاج قاسم نیز کشورهایی چون عراق ، سوریه ، یمن ، لبنان و... نیز ترور ایشان را نیز محکوم کردند، بنابراین جواب این است که بذر را اگر دفن کنند،جوانه می زند و ما بار دیگر جوانه های اتحاد را شکوفا کردیم.

رئیس آموزش و پرورش گچساران در ادامه با اشاره به موضوع انتقام سخت گفت:معتقدم که انتقام،غذایی است که باید سرد،سِرو شود، اگر ما نسبت به اقدام تروریستی آمریکا، مقابله به مثل نکنیم پس وجهه ملی ما در دنیا زیر سوال می رود اما باید به گونه ای عمل شود که سردار دل ها را کم ارزش نشان ندهیم.

مقیمی افزود:پس در بحث انتقام، باید جایی را نشانه بگیریم که ارزشش را داشته باشد با این حال همیشه انتقام به روش یکسان در روابط بین الملل پاسخگو نخواهد بود و برای همین است که می معتقدیم انتقام، غذایی است که باید سرد،سِرو شود یعنی باید همه عواقب کار را در نظر بگیریم و سپس در بهترین زمان و بهترین مکان نیز اقدام کنیم.

وی تصریح کرد:با این وجود به نظرم  مهمترین انتقام،همان انتشار تفکر شهید سردار سلیمانی و ادامه دار کردن حماسه ها و قهرمانی هایی ایشان در تمام جغرافیای بشری است، یعنی سیره و مکتب حاج قاسم را به شایستگی معرفی و ترویج دهیم.

مقیمی در پایان گفت:شهادت حاج قاسم آثار متعددی را در منطقه  خاورمیانه به جای گذاشت که می توان مهمترین اثر شهادت مظلومانه ایشان را یک دست شدن منطقه، برای بیرون راندن نیروهای آمریکایی و قطع کردن دست استکبار برشمرد.

 انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها