نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. آذر 1399 - 18:59
یدالله مرادی نوشت:حالا ببینیم فردا ماله کشان سیاسی داخلی کمپین حمایت و سکوت از تیم ترور تشکیل می دهند یا به محکومیت جنایت ترور و حامیان تروریسم می پردازند؟ .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،یدالله مرادی،فعال سیاسی گچساران در مطلبی کوتاه در واکنش به ترور شهید "محسن فخری زاده"دانشمند هسته ای کشورمان نوشت:یاران دکتر شهریاری چه غریبانه تاوان برجام را پس می دهند و اینچنین مظلومانه طعمه عناصر نفوذی مزدوران نظام سلطه می شوند ،آنهم نه در مرزها و یا عراق و سوریه و یمن بلکه در مرکز کشور .

حالا ببینیم فردا ماله کشان سیاسی داخلی کمپین حمایت و سکوت از تیم ترور تشکیل می دهند یا به محکومیت جنایت ترور و حامیان تروریسم می پردازند .

در آستانه سالگرد شهادت شهید سلیمانی،جبهه سلطه چهره ای دیگری را از جبهه مقاومت خونین بال نمود و حال بصیرت داشتن یعنی اینکه ؛ که بخود آییم که این آخرین نفر نیست ،چه با ترور فیزیکی و چه با جعل واقعیات برای ترور شخصیتی نیروهای انقلابی بوسیله تفاله های مزدبگیر سیاسی و رسانه‌ای داخلی .

شهادت این شهید والامقام را به دانشمندان متعهد ،انقلابی و دلسوزان و مبارزان علیه نظام استکباری تسلیت و تعزیت عرض می نمایم .

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت