نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. مهر 1399 - 10:42
جانباز گچسارانی گفت:فرزندان شجاع این مرز و بوم سال ها در کشورهای منطقه علیه استکبار جهانی به مبارزه پرداختند و حتی فرصت عرض اندام را از دشمنان گرفتند و استقلال، امنیت و عزت جامعه اسلامی را تامین کردند و اجازه ندادند کوچکترین گزندی به کشورمان وارد شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ابوالحسن غلامی،جانباز گچسارانی در گفت گو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص خدمات مدافعان حرم به کشورو جهان اسلام گفت:معتقدم که شهدای مدافع حرم در واقع همان شهدای مدافع حریم ایران و جهان اسلام هستند اگر با چشم بصیرت به این موضوع نگاه کنیم در واقع فداکاری و جانفشانی مدافعان حرم به فرماندهی دنیاسالار "قاسم سلیمانی" مرزهای ایران اسلامی را هزاران کیلومتر آنطرف تر تا حوزه مدیترانه برده است و امنیتی واقعی برای کشورمان تامین کرده اند.

وی افزود:اگر با دقت بنگریم قطعا خدماتی که این سربازان گمنام و این شهدای عزیزمان در مقابله با داعش برای صیانت از امنیت، عزت، اقتدار،آرامش و حتی همین اقتصاد بیمارمان انجام دادند،قطعا بی نظیر بوده است .

غلامی تصریح کرد:داعش همان دست پرورده سازمان های "سیا" و "موساد" با حمایت دلارهای سعودی ها بود و نبرد مدافعان حرم فراتر از مرزهای ایران اسلامی آنهم با داعشی که به بی رحم ترین و پلیدترین موجودات عالم نام گرفته اند، کاری بس بزرگ بود تا در ادامه از ورود این گروهک ترورسیتی شیطان صفت به مرزهای کشورمان جلوگیری شود.

این جانباز گچسارانی اظهارکرد:این روزها کشورمان میزبان شهدای والامقام خانطومان است و اگر نبودند مردان بزرگی همچون "سردار سلیمانی" و مدافعان حرم ،امروز مجبور می شدیم که در مرزها و حتی در داخل خاک کشورمان با دشمنان بجنگیم و معتقدم که اگر رشادت ها و جانفشانی مدافعان حرم نبودند وضعیتی همچون عراق و سوریه می داشتیم.

غلامی درادامه گفت:دشمنان انقلاب اسلامی با ترفندهای مختلف و از کوچک ترین فرصت ها برای نابودی این سرزمین استفاده می کنند ،اما این انقلاب با بصیرت و دشمن شناسی جوانانش و نیز با تبعیت محض از امر ولایت، باعث شده است که همچون همیشه تیر دشمنانش به سنگ بخورد.

وی افزود:فرزندان شجاع این مرز و بوم سال ها در کشورهای منطقه علیه استکبار جهانی به مبارزه پرداختند و حتی فرصت عرض اندام را از دشمنان گرفتند و استقلال، امنیت و عزت جامعه اسلامی را تامین کردند و اجازه ندادند کوچکترین گزندی به کشورمان وارد شود.

این جانباز گچسارانی اظهارکرد:این شهدای دهه هفتادی در میدان عمل ضربه محکمی به دشمنان وارد کردند،بنابراین دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به این انقلاب استفاده می کند،پس جامعه نیازمند بصیرت و آگاهی در مقابل توطئه های دشمنان را دارد، همان بصیرتی که برپایه سنت الهی در کلام رهبر معظم انقلاب موج می زند و موجب حذف دشمنان می شود.

غلامی تصریح کرد:بنابراین ملت بزرگ ایران اسلامی پای آرمان های شهدایش ایستاده است ،چرا که اگر جمهوری اسلامی در منطقه بحران زده غرب آسیا دارای امنیت،عزت و اقتدار است به خاطر جانفشانی های مدافعان حرم بوده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها