نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. شهريور 1399 - 8:28
فرمانده و دلاور 8 سال دفاع مقدس و شهید زنده مبارزه با داعش در سوریه و عراق که داعشی های زنده زنده سینه او را شکافتند به کرونا مبتلا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سردار شهابی فر رزمنده کهگیلویه و بویراحمدی ، فرمانده ای که داعشی ها زنده زنده سینه اورا شکافتند تا قلب تپنده او به عشق اسلام و جمهوری اسلامی ایران را بیرون بکشند این روزها ریه های مجروح و یادگار از 8 سال دفاع مقدس و دفاع از حرم درگیر با کرونا شده است .

 

عوض شهابی فر  جانباز 70 درصدی  که ایرانی ها  او را به نام شهید زنده می شناسند در 8 سال دفاع مقدس 5 بار مجروح و تا مرز شهادت پیش رفت ،او در دفاع از حرم در سوریه، ٢٧ بار مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در عراق نیز در منطقه حشدالشعبی برای بیرون راندن گروه‌های تکفیری داعش حضور موثر داشت.

 

مشکل ریوی و قلبی ناشی از تأثیرات شیمیایی و جراحات جنگ و شیوع گسترده کرونا در کشور و استان باعث شد تا این فرمانده نظامی و سردار رشید سپاه اسلام  پس از مراجعه به بیمارستان، متوجه ابتلایش به این ویروس منحوش شود .

 

با پیگیری های صبح زاگرس از طریق فرزند این رزمند شجاع جویای احوال وی شدیم تا اسماعیل شهابی فر خبر ابتلای این شهید زنده به کرونا و انتقال وی به بیمارستان شهید جلیل یاسوج  را تایید کند.

 

صبح زاگرس برای  همه جانبازان و ایثارگران عزیز خصوصا" برادر جانباز "عوض شهابی فر " فرمانده اسبق سپاه فتح و  رزمنده دلیر 8 سال دفاع مقدس و مدافع حرم آرزوی شفا و سلامتی از درگاه خداوند متعال دارد

---

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها