نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. شهريور 1399 - 8:19
تاجگردون در مطلبی با انتقاد از استاندار و مدیران کل نوشته است که درسته كار عمراني وظيفه دولته و نماينده كاره اي نيست و شما به مردم قول داديد كارهاي گچساران و باشت را انجام بدين.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،نماینده سابق گچساران و باشت در جدیدترین پست اینستاگرامی اش نوشت:جناب آقاي استاندار محترم و مديران كل محترم استان. اين فقط چند پروژه در سطح گچسارانه كه كلا تعطيل هستند و همه هم داراي اعتبار بودند.

 وی ادامه داد:همه اينها را مي شد هفته دولت يا نهايت پايان امسال افتتاح كرد. دلتان را خوش كرديد به آسفالت چند خيابان كه از قيرهاي مجاني سال گذشته كه در مخازن مانده و قسمتهايشم نميتونن از داخل مخزن بيارن بيرون.

تاجگردون نوشته است:درسته كار عمراني وظيفه دولته و نماينده كاره اي نيست و شما به مردم قول داديد كارهاي گچساران و باشت را انجام بدين اگه كمك خواستيد چند نماينده منجمله نماينده هاي محترم استان كه گفتند ما كارهاي گچساران و باشت را پيگيري ميكنيم را به كمك بگيريد و اونايي هم كه كار نميكنن به قول معاون محترمتان دمشان را بگيريد و از استان بندازيد بيرون تا مردم شريف گچساران و باشت دلسرد نشوند.

 وی افزود:البته مواظب باشيد اشتباهي نندازيد چون اخيرا مي بينم بعضي ها واسه رد گم كردن اشتباهي ميگيرن.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت