نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. اسفند 1398 - 7:49
زینل زاده:اطمینان دارم اگر ملاک برد در انتخابات رای پاک باشد فارغ از دیدگاههای سیاسی و قومیتی یا اثرگذاری تطمیع و تهدید ، نهضت عبور تنها جریان سیاسی برنده در حوزه انتخاباتی گچساران و باشت می باشد . که قطعا در اینده نه چندان دور شاهد ثمردهی این نهال خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اردلان زینل زاده ،کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پیامی خطاب به مردم حوزه انتخابیه اش نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف شهرستان های گچساران و باشت

لازم می دانم از حضور پرشور شما در پای صندوق های رای و انتخابات تقدیر و تشکر به عمل آورم. قطعا حضور خالصانه و رای پاک شما تضمین کننده آینده نظام می باشد.

بزرگترین افتخار اینجانب طی ۴۷ سالی که از خداوند تبارک و تعالی عمر گرفته ام اعتماد قریب به ۹۰۰۰ نفر از شما مردم فهیم گچساران و باشت و خصوصا رای پاک شما می باشد.

قطعا همگان می دانند اعتماد شما مردم فهیم به اینجانب نه از سر نیاز بوده است چرا که جایگاه و پستی ندارم و نه ناشی از تطمیع می باشد چون اساسا اینجانب نگاه معامله گرایانه ندارم و قطعا ترس شهروندان نیز در جهت گیری آنان به نفع بنده اثرگذار نبوده است چون اساسا ایجاد فضای رعب و فشار خارج از اعتقادات اینجانب می باشد.

 لذا خداوند را از بابت این همه لطف شاکرم که این تعداد از شهروندان بنا به اعتقادات قلبی خود و رای پاک اینجانب را انتخاب نموده اند . و این همه نشانگر مقبولیت مردم از نگاه نهضت عبور، صداقت جمع یاران و سوابق اجرایی این حقیر میباشد .

اطمینان دارم اگر ملاک برد در انتخابات رای پاک باشد فارغ از دیدگاههای سیاسی و قومیتی یا اثرگذاری تطمیع و تهدید ، نهضت عبور تنها جریان سیاسی برنده در حوزه انتخاباتی گچساران و باشت می باشد . که قطعا در اینده نه چندان دور شاهد ثمردهی این نهال خواهیم بود.

 

وسلام علیکم ورحمة الله و برکاته

اردلان زینل زاده

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها