نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. آذر 1398 - 11:14
کاندیدای انتخابات مجلس در گچساران گفت: زمان و شرایط آینده کشور هم فرق دارد چه بسا در مجلس آینده اینگونه نباشد و اقبال عمومی مردم را هم باید درنظر گرفت لذا اگر تاجگردون در حال افول است باید کنار برود شاید در آینده ماندگار خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،هومان عسکری،کاندیدای انتخابات حوزه انتخابیه گچساران و باشت در نشست با خبرنگاران گفت: بنده حقوقدان هستم و تمایلات اصلاحطلبی دارم؛اگر چه عزت شخص با شخص نیست و به برنامه هایش است ؛ عزت به رفع تبعیض و رفع قومگرایی است هر چند آقای تاجگردون از مفاخر این شهر هستند و قبلی ها هم بودند.

وی تصریح کرد:این شهر هم نیاز به مختار دارد و هم نیاز به خادم ملت، اما این تا زمانی است که مردم بخواهند. مختار تا زمانی مختار است که مردم بخواهند و خادم هم تا زمانی خواهد بود که مردم بخواهند.

این کاندیدای انتخابات مجلس گفت: در مورد فتنه ۹۸کسانی بودند که فریب خوردند و باید حوزه خود را با اندیشه و تفکر خرابکاران و اغتشاشگران  جدا کنند.

وی افزود:آمدم تا آخر بمانم ، تاوقتی که اقبال مردمی باشد و این اعتقاد را دارم که برای من اشخاص و توانایی هایش مهم است.

عسکری اظهار کرد:معتقدم که بیانیه گام دوم انقلاب در اجرا باید به جوانان منتقل شود و باید همه جوانان خودشان اقدام کنند و بنده هم به عنوان یک کاتالیزور  باشم و نسل جوان باید پای کار بیایند و برخی مدیریت ها هم به بانوان سپرده شود.

این کاندیدای انتخابات مجلس گفت:اینکه نماینده شهر بایستی کار شخصی انجام بدهد اصلا درست نیست چرا که انرژی یک نماینده در این خصوص گرفته می شود،نماینده باید برای رفع مشکلات جامعه تلاش کند ولی اگر نماینده درکار شخصی ورود کند خیلی از کارها هم روی زمین می مانند.

وی افزود:در صورت قبولی در انتخابات توانایی دارم که در تمامی کمیسیون ها  حضور داشته باشم اما کمیسیون انرژی را بیشتر می طلبم.

عسکری اظهار کرد:من حقوق خوانده ام و عدالت برایم مهم است و برای بنده همه طوایف این شهرستان مهم است و بنده با هیچکسی مشکلی ندارم و از تمام ظرفیت ها هم بهره خواهم برد.

این کاندیدای انتخابات مجلس گفت:قومگرایی و تبعیض نه تنها این دوره بلکه دوره های قبل هم بوده گرچه در این دوره به قولی تشدید شده است، گرچه باید ریشه اینگونه کارها را زد و به سوی عدالت گام برداشت.

وی افزود:اولین عدم رضایت مندی این است که الان خیلی ها دارند کاندیدا می شوندو به صحنه انتخابات ورود می کنند و این خودش از بهترین مصادیق است.

وی افزود:شعارم را پایان عبور از شعار گذاشتم،تاجگردون توانایی های شخصی دارد و یک نوع ویژگی هایی هم دارد که موجب شده در یک زمان خاصی از آدمهای خاص جامعه باشند و این شرایط شامل حال خیلی ها می شود و وی در این دوره خوب بوده و اما زمان و شرایط آینده کشور هم فرق دارد چه بسا در مجلس آینده اینگونه نباشد و اقبال عمومی مردم را هم باید درنظر گرفت.

عسکری اظهار کرد:مثلا آقای لاریجانی زحمت هایی کشیدند اما الان اقبال عمومی مردم شاید همراه نباشد و الان توده مردم به رفع تبیض ها و بی عدالتی تاکید دارند و اگر تاجگردون در حال  افول است باید  کنار برود شاید  در آینده ماندگار خواهد بود.

این کاندیدای انتخابات مجلس گفت:اینکه مردم مجدد وی  را انتخاب کنندشاید این محبوبیت در آینده از بین برود؛ ما همه فرزندان این وطن و در خط رهبر هستیم و به هر حال باید از توانایی های همه استفاده کنیم اما فصل الخطاب سخنان رهبری هستند.

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت