نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. فروردين 1398 - 19:45
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت:با همراهی ، همدلی و یکپارچگی جامعه ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد از این کمپین قاطعانه حمایت خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،پس از اقدام خصمانه دولت آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی، گروه های مختلف افراد جامعه به حمایت از این نهاد انقلابی پرداختند.

در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز کمپینی تحت عنوان " جمعه پاسداری " در فضای مجازی راه اندازی شده است که در این کمپین از مردم و مسئولین خواسته شده است با لباس بسیجی یا پاسداری در نمازجمعه این هفته شرکت کنند.

سید محمدتقی علوی،مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با آفتاب جنوب در این خصوص گفت: در پی اقدام و اظهارات احمقانه و کینه توزانه رئیس جمهور آمریکا ،اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ، هیات های ورزشی ،سازمان های مردم نهاد و دیگر همکاران در سراسراستان، حمایت یکپارچه خود را از سپاه پاسداران عزیز اعلام می داریم.

وی افزود:با توجه به کمپین خوبی که کاربران فضای مجازی استانمان تشکیل دادند و در محوریت نیز قرار گرفته است با همراهی ، همدلی و یکپارچگی جامعه ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد از این کمپین قاطعانه حمایت خواهیم کرد.

علوی در ادامه تصریح کرد:درحقیقت با حمایت و همراهی خودمان از این کمپین(جمعه پاسداری) نشان خواهیم داد که همه ما به عنوان یک بسیجی وبلکه یک سپاهی انقلاب هستیم.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها