نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. آذر 1397 - 9:30
جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرهنگیان و معلمان امیران و سرداران واقعی جنگ نرم هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ جهانگیر انصاری عصر امروز در یادواره شهدای فرهنگی شهرستان بویراحمد به هشت سال ایثارگری رزمندگان اشاره کرد و اظهار داشت: بعد از اینکه در کربلای ۴ شکست خوردیم امام راحل فرمودند ما مامور به تکلیف هستیم نه  مامور به نتیجه و‌ اگر امروز بعد از ۴۰ سال جزء قدرت‌های برتر هستیم به واسطه عمل به نصایح امام بزرگوار است.

جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با خطاب قرار دادن خانواده شهدای فرهنگی از جمله شهید ایزدپناه خطاب به حسن‌زاده رئیس آموزش و پرورش بویراحمد گفت: آقای حسن‌زاده شما گفتید من هم سرهنگ هستم، اما من می‌گویم شما اشتباه می‌کنید شما امیر هستید، شما برادر تنها شهید امیر در استان هستید اما با این تفاوت که آنها در جنگ سخت جنگیدند و رشادت‌های بسیاری آفریدند و امروز شما امیر در جنگ نرم هستید که وظیفه شما در این میدان سنگین‌تر است.

وی در ادامه با بیان اینکه اگر اکنون در جزیره امن هستیم به واسطه عمل به وظیفه در آموزش و پرورش است، اظهار کرد: خروجی یک آموزش و پرورش خوب شهدایی مانند حججی، علی احمدی و احمدی‌روشن است.

این مسوول با بیان اینکه سرهنگی و سرداری پیشکش همه ماست، خاطرنشان کرد: لیاقت و شایستگی افراد در عرصه نبرد به درجه نیست چرا که بالاترین درجه‌ها متعلق به شهیدانی است که جان خود را نثار کردند.

انصاری در همین خصوص گفت: وزیر امور خارجه سابق می‌گوید محرم و صفر سناریوی ما در مقابل ایران را به هم می‌ریزد چون پیر و جوان و کهنسال به یاد امام حسین در میدان حضور دارند و سینه می‌زنند.

جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به فرموده امام(ره) محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته عنوان کرد: مسوولیت ما در جنگ نرم بسیار سخت‌‌تر از جنگ سخت است و مدرسه و دانشگاه بیش از هر کجای دیگر انسان را متحول می‌کند.

این مسوول با بیان اینکه در عرصه جنگ سخت و در هشت سال دفاع مقدس اصولگرا و اصلاح‌طلب معنا نداشت و همه با اعتقاد وارد میدان می‌شدند، افزود: در جنگ نرم هم باید بدون در نظر گرفتن چنین خط و خطوطی برای تربیت فرزندان آستین‌ها را بالا زد تا بتوانیم امثال حججی‌ها و احمدی‌روشن‌ها را تربیت کنیم.

انصاری با بیان اینکه در جنگ نرم دشمن برای انهدام یک تمدن مولفه‌های زیادی را در نظر می‌گیرد، گفت: آنها در جنگ نرم به دنبال انهدام مدرسه و کانون خانواده‌های ما هستند.

وی خطاب به فرهنگیان اظهار داشت: شما همان کسانی ‌هستید که در دوران دفاع مقدس در خط مقدم با دشمن می‌جنگیدید و در پشت جبهه‌ها هم بچه‌ها را درس می‌دادید.

انصاری بیان کرد: امروز هم باید در جنگ نرم فرزندانمان را به خوبی تربیت کنید چرا که با فضای مجازی برای نابودی بچه‌ها کمر همت بسته‌اند.

وی گفت: در جنگ نرم نباید کوتاه بیاییم و کسی که جنگ نرم با دشمن را با جناح سیاسی معامله می‌کند از قافله انقلاب بیرون است.

جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یادواره‌ها تجدید میثاق با شهداست، خاطرنشان کرد: شما معلم‌ها بودید که دانش‌آموز ۱۲ ساله سیلاب‌کلواری را تربیت کردید تا در عین نداشتن جاده و امکانات وارد جبهه شده و‌ شربت شهادت بنوشد شما معلم‌ها بودید که ۵۰۰ هزار رزمنده تربیت کردید که ۳۶ هزار نفر از آنها به شهادت رسیدند.

این مسوول عنوان کرد: من دانش‌آموز اول دبیرستان بودم که با تشویق معلمان وارد میدان جنگ شدم، زحمات شما معلمان بود که موجب پایداری و استقامت در مقابل دشمن و استکبار جهانی شد.

فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها