نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. مهر 1397 - 21:55
تیم نفت و گازگچساران درچارچوب رقابت های لیگ دوفوتبال کشور ،تیم شهدای بابلسر را با شکست بدرقه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در هفته پنجم این رقابت ها دو تیم نفت و گازگچساران و شهدای بابلسر مقابل هم صف آرایی کردند.

دراین دیدار که عصر امروز در استادیوم شهدای نفت گچساران برگزار شد، نفتی های میزبان با دو گل نماینده بابلسر را بدرقه کردند.

 این دیدار که برای نفتی های گچساران با توجه به حواشی و نتایج ضعیف این تیم به نوعی حکم مرگ و زندگی را داشت،شاگردان علی‌ نیکبخت توانستنددر دقایق 33 توسط "محمدعلی صفیا" و در دقیقه 82 توسط "احمدگمار" گلزنی کنندو سه امتیاز شیرین دشت کنند.

از مهمترین حواشی این دیدار می توان به اخراج بازیکن تیم شهدای بابلسر در دقیقه 70 این مسابقه و خراب کردن پنالتی نفتی ها در نیمه دوم این دیدار اشاره کرد.

 2 برد، یک مساوی و 2 باخت، 5گل زده، 3 گل خورده و کسب7 امتیاز تا بدین جای کار از عملکرد تیم نفت و گازگچساران در این فصل از رقابت ها است.

تیم نفت و گاز گچساران در این فصل از رقابت ها با تیم های جهاد نصر سیرجان، استقلال رامشیر،پاس همدان، بعثت کرمانشاه،نیروی زمینی تهران،خیبر خرم آباد،شهدای بابلسر،نفت امیدیه، شهرداری فومن،پرسپولیس گناوه،شهرداری بندرعباس و صبای قم در گروه دوم رقابت ها قرار دارد.

تیم های چوکا تاش،اتحاد کامیاران،شهرداری بم،مس نوین کرمان،استقلال اهواز،کاسپین قزوین،شهرداری همدان،فولاد نوین اهواز،داماش ایرانیان،مقاومت تهران،سردار بوکان،خوشه طلایی ساوه، راه آهن تهران و ایرانجوان بوشهر در گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارند.

با این تفاسیر از هر گروه یک تیم به صورت مستقیم و یک تیم هم از طریق پلی اف به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود می کند،از هر گروه نیز2 تیم به لیگ دسته سوم فوتبال کشور سقوط خواهد کرد که باید دید نفتی های گچساران در پایان این رقابت ها می توانند همچون فصل های گذشته در جمع مدعیان صعود به لیگ یک قراربگیرد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها