نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. مرداد 1397 - 14:35
امام جمعه موقت گچساران گفت:دولتمردان باید فکری کنند و به این وضع نابسامانی رسیدگی کنند، در کنار این مشکلات هر روز خبر می‌رسد فلان شخص به چه میزان سرمایه و پول دولت را به یغما برده است و این مردم را نگران می‌کند و باید در این خصوص به جد برخورد و رسیدگی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام علیرضا صفایی،امام جمعه موقت گچساران  ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت:در این دنیا عده‌ای پُست، مقام و ثروت‌اندوزی را برای چه هدفی می‌خواهند و مراقب باشید این ثروت‌ها با دین ما بازی نکند.

وی افزود: مگر امام علی (ع) امام مقتدای ما نیست پس چرا فراموش کرده‌اید که امام علی (ع) چگونه زندگی می‌کرده است.

صفایی با تسلیت پیشاپیش شهادت امام جواد (ع) به همه مسلمانان و شیعیان گفت: امام جواد(ع) تنها فرزند امام هشتم است که دارای فضائل ارزشمندی است،امام جواد (ع) در سن ۲۵ سالگی به دست همسرش به شهادت رسید و همسر ایشان زهر را در میوه انگور ریخت تا امام را مسموم کند.

صفایی اظهار کرد: یکی از شباهت‌های امام جواد (ع) با امام حسین (ع) این بود که این دو امام بزرگوار با لب تشنه به شهادت رسیدند و پس از آن نیز بدن امام جواد (ع) به دستور همسرش ۳ روز به بالای بام بردند.

خطیب جمعه گچساران با اشاره به مناسبت‌های این هفته و روز حمایت از صنایع کوچک تصریح کرد: یکی از کارهای بار ارزش روی آوردن به همین صنایع کوچک است که این روزها می‌تواند تاثیر بسزایی در زندگی و امرار معاش مردم داشته باشد چرا که هرکسی زمینه شغل دولتی بریش فراهم نمی‌شود و لذا مسئولان باید از صنایع کوچک حمایت کنند.

وی در ادامه با اشاره به روز اول ذی‌الحجه که بر اساس ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به نام روز ازدواج نامگذاری شده است خاطرنشان کرد: ازدواج دستور خداوند متعال است و انتظار می‌رود دولت براساس وظایف و وعده‌های که می‌دهد به وعده‌هایش عمل کند تا زمینه ازدواج جوانان فراهم شود.

صفایی بیان کرد: دولت باید به مسئولیت خود در خصوص جوانان اشتغال و زمینه ازدواج آنها کمک کند و نمی‌شود نسبت به آینده جوانان بی‌توجه بود.

وی در ادامه با اشاره به سالروز جنگ ۳۳ روزه لبنان با رژیم صهیونیستی گفت: پیروزی حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه ضربه بزرگی بر رژیم صهیونیستی و حامیان آنها بود و به دنیا آموخت راه پیروزی در مقاومت است.

خطیب موقت جمعه گچساران تصریح کرد: هر کشوری که دوست دارد آزادانه زندگی کند راه آن مقاومت است چنان که جنگ ۳۳ روزه و مقاومت حزب الله به روز مقاومت اسلامی نامگذاری شده است.

صفایی بیان کرد: امروز در فلسطین و سوریه مردم در حال مقاومت هستند و مشاهده می‌کنیم مردم یمن چگونه در زیر بمباران‌های هوایی به شهادت می‌رسند چنان که در روزهای گذشته بیش از ۵۰ کودک در یک اتوبوس در یمن به شهادت می‌رسند.

وی ادامه داد: ایران اسلامی هر جا که صدای مظلومی بلند شود به کمک آنها خواهد رفت و این دستور دین خداوند است و ما اگر از رژیم آل سعود، اسرائیل و آمریکا بیزار هستیم به این دلیل است که آنها در حال ظلم به مظلومان هستند و در حالی که از حقوق بشر سخن می‌گویند این روزها در یمن در حال کودک‌کشی هستند.

صفایی در ادامه با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور و مسائل گرانی در بازار گفت: این ملت، ملتی بزرگی هستند که به خاطر اسلام، شهدا و نظام این مشکلات را تحمل کرده‌اند و به دفعات شاهد بوده‌ایم رهبر معظم انقلاب تذکرات خود را در خصوص وضعیت اقتصادی داده‌اند.

خطیب موقت جمعه گچساران اظهار کرد: دولتمردان باید فکری کنند و به این وضع نابسامانی رسیدگی کنند و در کنار این مشکلات هر روز خبر می‌رسد فلان شخص به چه میزان سرمایه و پول دولت را به یغما برده است و این مردم را نگران می‌کند و باید در این خصوص به جد برخورد و رسیدگی شود و باید جلوی این گرانی‌ها و نگرانی‌ها را گرفت.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

از شما بعیده علیرضا جان

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها