نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. مرداد 1397 - 12:36
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت:نظم اردوی آماده سازی در تهران و گچساران بسیار خوب بوده و با بازیکنان بومی و تقویتی به توافق نهایی رسیدیم و همچنان در جستجوی بهترین گزینه برای این تیم هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،علی نیکبخت،سرمربی تیم فوتبال نفت و گازگچساران درگفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار کرد: اولویت اول خود را جذب بازیکنان مستعد بومی قرارداده‌ام و در صورتی که در برخی پست‌ها نیازمند بازیکن بهتر و قویتر هستیم به اجبار بازیکن تقویتی جذب خواهیم کرد.

نیکبخت تصریح کرد:نظم اردوی آماده سازی در تهران و گچساران بسیار خوب بوده و با بازیکنان بومی و تقویتی به توافق نهایی رسیدیم و همچنان در جستجوی بهترین گزینه برای این تیم هستیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت:از همکاری کادر سرپرستی، اجرایی، هواداران و رسانه‌ها که در این مدت آرامش را به تمرینات تیم  هدیه کردند تشکر می کنم و حاصل تلاش همه دست اندرکاران ورزش نفت و گاز گچساران موفقیت این تیم خواهد بود.

نیکبخت با اعلام رضایت از عملکرد اعضای کادر فنی خود  تصریح کرد: کادر فنی با تلاش شبانه روزی در تلاش هستند که هرچه بهتر و سریعتر تیم را به عرصه مسابقات راهی کنند.

وی یادآور شد: فرزاد نیکمنش و سعید قنواتی دو مربی نام آشنای گچساران و از مربیان با اخلاق اردو اول تیم ما بودند که متاسفانه از لحاظ مالی با باشگاه به توافق نرسیده و از تیم جدا شدندکه برایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در ادامه  خاطرنشان کرد: اردو آماده سازی یک هفته ای در شیراز به منظور برگزاری چند بازی تدارکانی از امروز استارت زده خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها